poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5433 .



Nici moartea nu mai e ce-a fost
proză [ ]
Gol

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2014-06-22  |     | 



Se trezi în miez de noapte și imediat începură să-l hărțuiască o sumedenie de gânduri negre. Înainte să-și dea seama de ceea ce se întâmplă cu el se gândește deja că-și urăște nevasta, că n-ar fi trebuit niciodată să cumpere casa asta și că îmbătrânește în ritm accelerat. Întunericul deveni agresiv, el începu să transpire emoționat de realitate și cu un efort disperat ajunse la baie. Se spălă pe față și imediat de cum se ridică la oglindă văzu în ea chipul vecinului oribil de la etajul patru, al șefului de tură burtos și duhnind a jeg și al amantului neveste-sii, ăla cu Mercedes de neam prost, că p-ălălalt încă n-avusese ocazia să-l cunoască. La naiba, iar m-am trezit eronat. Se întoarse în pat cu gând să adoarmă la loc, unicul mod sigur pe care-l cunoștea să se întoarcă repede la trupul și identitatea corecte dar îi era frică, multă frică. Cu timpul realizase faptul că de fiecare dată se întorcea tot mai dezamăgit de el și tot mai încântat de vecinul oribil, de șeful burtos, de amantul cu Merțan și de boul ălălalt. Se pomeni că viața lui îi cere să aleagă acum, chiar acum, printre valuri de transpirație și sictir, între a deveni una dintre creaturile alea de tot rahatul și a rămâne un idiot demn, chinuit de ratări, frustrări și neîmpliniri. Drept pentru care ieși în balcon, își aranjă cuminte pijamaua pe scăunelul de pe care uneori își admira nevasta cum coboară din Merțan și plonjă în gol. Cu trei metri înainte să se facă praf regretă profund. Senzația de zbor la curu' gol în miezul nopții îl făcuse, pentru prima oară în viață, să se simtă cel mai fericit om dacă nu din lume, măcar din cartierul Tractoristului, blocul B5, scara C, aia de lângă stația de sifoane și aprozarul închis non-stop.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!