poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1524 .



Nocturnă
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [missis ]

2013-07-08  |     | 



E singurătate, pentru că nu văd nimic. De altfel, simt tot ce mă înconjoară și aș putea a fel de bine să închid ochii. E trist, pentru că nu-mi doresc să mă despart de lumină atât de subit. Știu, ironia cea mai mare este că nu există așa ceva aici, dar nu pot să nu cred că odată a fost...altfel. Asemeni unei fotografii în care lumina scălda fiecare trăsătură, lăsa se se vadă toate firicelele de praf care se așezau pe umărul unei bunici ce-și legăna nepoțelul în timp ce o grădină, însuflețită de flori, se gâdila în adierea vântului. Tresar ca după un vis frumos după care simți că realitatea te va arunca ghearele unui coșmar. Văd cum întreg universul de fărâme negre și incolore mă copleșește cu siluete necunoscute al căror ritm nu-l înțeleg, în a căror zumzet refuz să disting șoapte, cuvinte, silabe, sunete. Îmi amintesc bine acum că nu în urmă cu mult timp le-am ascultat rând pe rând, m-am lăsat purtată în marea de întuneric. Nici acum nu știu cât timp am plutit așa! Cumva, m-am întors la ceea ce eram, dar mi-am promis să nu mai ajung niciodată să fiu doar o pradă, uitată în captivitate. Cu nicio intenție de a deveni prădător, mă găsesc acum în aceeași ambiguitate și mă agăț cu toate puterile de conștiință ca să nu uit de mine, de ceea ce sunt, dar nu mai găsesc ajutor. Evadarea mă depășește uneori. Adesea, comoditatea ei mă surprinde. Mi-e teamă că de data asta va fi diferit, dar m-am decis să rămân, să rezist tentației de a mă pierde. Probabil că ieșirea din întuneric e departe, sau poate de când sunt închistată aici am uitat cum este să simți ceva aproape.Nu văd nimic, pentru că e singurătate.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!