poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1269 .



Exercitii de meditatie (10)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tunaru ]

2012-11-02  |     | 



- În fața omului, în viață, stau numai două drumuri: unul care urcă permanent și altul care coboară permanent; unul care escaladează un munte iar un altul care pare mai ușor dar care coboară continuu.
- Între îndoparea zilnică pântecelui și zborul sufletesc, dumneavoastră ce alegeți?
- Feriți-vă de mânie că nu lucrează dreptatea lui Dumnezeu, feriți-vă și de pofte că vă pot coborî mai jos decât animalele.
- Doctorul nu vindecă bolnavul fără voia lui. Tot astfel Dumnezeu nu mântuiește pe nimeni cu sila.
- Dumnezeu, ca principiu Creator transcedental, este imposibil de perceput cu simțurile omenești. Este foc dar nu numai atât, este duh dar nu numai atât, este iubire dar nu numai atât.
- Ce este omul mai mult decât o reflexie efemeră a universului în care trăim?
- Lumea ca mister al lui Dumnezeu nu poate să încapă în nici unul din conceptele noastre omenești.
- Am întâlnit oameni care sunt în stare să dea sfaturi și lui Dumnezeu iar de primit nu mai primesc de la nici un om.
- Am cunoscut oameni bogați, nefericiți și dezamăgiți de propria lor bogăție și oameni săraci pe care Dumnezeu i-a îmbogățit cu harul Său.
- Fiecare om a primit din partea lui Dumnezeu unul sau mai multe daruri; tragedia se produce atunci când omul nu și le descoperă și le duce cu el în mormânt.
- Știința nu contrazice Biblia ci se află în urma acesteia și o confirmă; ignoranța te depărtează de Dumnezeu, știința te apropie de Dumnezeu; viitorul omenirii se află mai mult sau mai puțin incifrat în textul Bibliei.
- Mai mulți oameni au pierit din cauza propriei lor limbi decât de sabia dușmanului.
- Așa cum gospodarul alege sămânța cea bună pentru ogorul său, mă gândesc cu teamă la transpunerea acestui principiu în planul creației la nivelul cosmosului.
- Toate vietățile au un cap de care ascultă. Toate comunitățile și națiunile au un cap de
care ascultă la rândul lor. Și tocmai universul să nu aibă unul?!
- Conceptul de artă fără Dumnezeu este ca o pasăre cu o singură aripă.
- Divorțul nu e mai mult decât o călătorie în doi pe un vapor care eșuează.
- Postul și gândurile bune sunt întotdeauna în armonie, fac trupul mai ușor și dau aripi sufletului.
- Fiecare organ din corpul omenesc are rolul și importanța lui dar nu sunt egale între ele. Nu poți să compari importanța piciorului cu cea a inimii; nu poți să compari importanța urechii cu cea a ochiului. Tot astfel e și cu democrația în esența ei, doar ne amăgim că absolut toți, suntem absolut egali în drepturi.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!