poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1212 .



Exercitii de meditatie (3)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tunaru ]

2012-10-05  |     | 







Dacă am ști ce ne aduce clipa următoare, am fi oare mai bine pregătiți sau am deveni mai buni?!

Spiritul lumii e din ce în ce mai zgomotos, ritmurile vieții cotidiene sunt din ce în ce mai trepidante, astfel că omul este împins într-un ring din ce în ce mai strâmt și nu mai are timp să se gândească și la sufletul său. Iată una din capcanele cele mai perfide care ne pândește pe fiecare dintre noi.

Oglinda reflectă chipul omului iar conștiința chipul lui Dumnezeu.

Credința precede cunoașterea pentru că pornește dintr-o convingere lăuntrică în timp ce cunoașterea pornește dintr-o curiozitate de ordin natural, necesară evoluției. Din acest motiv consider că știința urmează Biblia și nu invers.

Dacă arta nu deschide o fereastră spre Dumnezeu, nu-și atinge scopul.

Dacă astăzi nu poți împlini hatârul unui apropiat, mâine te va cleveti și poimâine te va dușmăni.

Universul este aidoma unui super computer care înregistrează tot ce este legat de viața și evoluția sa. Dar și de a noastră.

Omul este măsura tuturor lucrurilor.

Darurile primite de oameni de la Dumnezeu și nedescoperite, mor odată cu aceștia. Dar odată descoperite și puse în slujba semenilor, îți dau sentimentul adevăratei împliniri, simți că nu ai trăit degeaba.

Experiența se hrănește din propria sa extindere.

În om care este și trup și suflet, se întâlnește atât lumea materială cât și cea spirituală a întregului univers.

Universul se compune din informații și energie.

Apropierea unei singure pisici, pune pe fugă o cohortă întreagă de șoareci.

Înainte de a avea nevoie de buni specialiști în orice domeniu, o țară are nevoie de oameni buni.

Nu obliga pe nimeni să se poarte cum vrei tu.

Cine nu face mai înainte de toate pace cu sine și cu oamenii, nu se poate împăca nici cu Dumnezeu.

Mai multă nevoie am eu de a ierta pe cel care mi-a greșit decât acela. Pentru că și eu am fost iertat cu sângele Domnului pe cruce.

Păcatele nemărturisite duc la moartea sufletului.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!