poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1193 .



Exercitii de meditatie (2)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tunaru ]

2012-10-04  |     | 



Universul se compune din informație și energie.

Prin felul nostru de a ne comporta, fiecare influențăm evoluția universului. În sus sau în jos. Ca atare devine logică și necesară ideea unei recompense post mortem.

Unii oameni se instalează în viață ca pentru eternitate.

Neprețuit acest dar dumnezeiesc care este viața și pe care toți ne silim să ne-o otrăvim unii altora.

Ce este viața mai mult decât o umbră purtată de la maternitate la cimitir?

Omul este sămânța viitorului după cum filozofii consideră că timpul este sămânța spațiului.

Dacă mi-ar oferi cineva șansa să-mi cunosc destinul, aș avea curajul să zic da?

Omul este acela care prin conduita sa inoportună, își alege propria pedeapsă: și cea de aici dar și cea de dincolo.

Fericit acela care poate să spună: am ajuns să-mi stăpânesc gândurile și acestea sunt îngerii mei păzitori care mă ascultă și pe care îi ascult și eu.

Ori de câte ori privesc marea, îmi vine în minte ideea de veșnicie.

Umorul grosier îl cultivă cu predilecție neamul prost.

Obișnuința de a mânca pe săturate, adică mai mult decât trebuie din punct de vedere fiziologic, poate produce în perspectivă mai multă foame decât postul sau abstinența.

Dacă omul nu respectă legile armoniei universului din care face și el parte, va avea de suferit și el dar și cei din jurul său; poate chiar și universul într-o oarecare măsură.

Conștiința este până la un punct, Dumnezeul nostru și totuși de multe ori intrăm în dezacord unul cu celălalt.

Toată viața noastră se desfășoară într-un cerc la care de fapt, noi îi fixăm limitele.

Lacul care nu primește apă proaspătă, se transformă într-o baltă.

La atâtea întrebări pe care ni le pune viața, tot în viață vom afla și răspunsurile; la toate piedicile pe care le întâmpinăm în natură, tot în natură vom găsi și remediile.

Toți avem parte de ce ne este mai de folos, dar nu ajungem la concluziile juste.

Sfârșitul lumii nu depinde atât de Dumnezeu cât de purtarea noastră, a oamenilor.

Cu cât omul este mai înstărit și pântecele mai sătul, nu înseamnă că este și mai sănătos sau mai fericit.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!