poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1443 .



Exercitii de meditatie (1)
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tunaru ]

2012-10-03  |     | 




Orice om conștient de menirea sa, trebuie să slujească toată viața celor mai înalte comandamente sufletești, oamenilor din jurul lui și se va considera împlinit.

Nedreptățiții de orice natură fac parte dintre cei care cer mai mult decât oferă, care vor să ia mai mult decât aduc, care vor o recompensă mai mare decât efortul lor la propășirea generală, într-un cuvânt mai mult decât merită. Dacă nu înțeleg acest lucru, se vor declara toată viața neînțeleși și nemulțumiți.

De multe ori, cei mai mici sunt împuterniciți să măsoare ce e mai înalt și atunci se umplu de orgoliu și ridicol.

Oricine are dreptul la propria opinie dar asta nu înseamnă să judece, să insulte, sau să osândească pe aproapele său.

De multe ori purtarea mea a fost reprobabilă dar întotdeauna m-am judecat mai blând decât pe ceilalți.

Fă tu ce trebuie, nu cere altora să facă!

Toate încercările prin care trecem sunt menite să ne ajute la zidirea sufletească de care avem nevoie dacă știm ce concluzii să tragem din ce ni se întâmplă.

Fă-te din ce în ce mai bun cu fiecare zi care trece.

Libertatea e bună dacă omul știe să se folosească bine de ea. În caz contrar, la ce ar servi aceasta dacă prin reaua ei folosință, se ajunge la orice formă de nedreptate, anarhie sau tiranie?

Caută numai dreptatea, adevărul, iubirea ca să mori împăcat.

Poți să citești toate bibliotecile din lume; dacă nu devii și mai bun, numai pierdere înseamnă.

Dacă moartea e necesară ca urmare nașterii, înseamnă că ea este folositoare universului; dar viața mea a fost cu ceva folositoare universului?

Eu cred că prin gândurile, vorbele și faptele noastre, ne planificăm singuri suferințele de care avem parte la bătrânețe, și poate chiar durata vieții.

De ce suferă și animalele și păsările? Iată o întrebare la care nu am reușit să găsesc un răspuns mulțumitor.

Libertatea vine de la Dumnezeu, împilarea de la oameni.

Drumul prin deșert seamănă cu unul al soartei prin această viață.

Ori de câte ori privesc o salcie, gândul mă duce la lecția smereniei pe care cei mai mulți dintre noi o ratăm.

Viața seamănă cu o scenă pe care ne jucăm rolurile după care coborâm.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!