poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1725 .



Copiii și SF-ul
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Mr.Nick ]

2012-08-04  |     | 



- Mami , mami, pterodactilii nu mușcă, nu-i așa?
- Nu puiule, nu mușcă!
Copilul s-a scărpinat îndelung în cap. Mama și-a suflat nasul într-un șervețel, că o luase guturaiul în plină vară. Pâinea prăjită a sărit din prăjitor și parcă untul începuse deja să transpire la gândul că va fi întins pe feliile calde.
- Da’ tu de unde știi că nu mușcă, mami? a întrebat copilul sorbind din ceaiul de mușețel înnobilat cu multă lămâie, așa ca să nu răcească și el ca mama.
- Nu te teme copile, pterodoctilii nu există?
Copilul și-a privit mama cum îmbălsămează pâinea-n unt. I-ar fi plăcut și nițel magiun. Mama a scos din cămară un borcan de dulceață de caise. Copilului i-au sticlit ochii de bucurie.
- Și dacă nu există, ei nu pot fi luați în calcul? a întrebat copilul uimit.
- Nu, nu pot fi luați în calcul și cu atât mai puțin trebuie să te temi de eventuala lor mușcătură! l-a îmbărbătat mama.
Copilul nu s-a aruncat direct în felia de pâine cu unt și dulceață, ci a coborât sprinten de pe scaunul de bucătărie și a dat fuga la radio. A învârtit butonul și vocea reporterului s-a auzit mai tare. Femeia l-a privit mirată.
- Mamă, a zis copilul revenit la masă, atunci de ce nenea de la radio zice că oamenii care n-au votat conteză? Adică din felia mea de pâine partea pe care n-o mănânc înseamnă c-o mănâncă pterodacticlii care nu există?
Mama a izbucnit în râs când și-a văzut pruncul îndesând toată felia de pâine în gură.
- Nu puiule, n-o mănâncă pterodactilii. Cel mult ciugulesc din ea extratereștrii din capul unora...
Copilul a început să plângă. A adunat toate firimiturile din farfurie, că știa el din desenele animate că extratereștrii nu prea iubesc oamenii.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!