poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2100 .



Iacașa
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [boerpeterpal ]

2012-05-04  |     | 



Nu mai pot păstra secretul, mă doare conștiința cu toate că ea nu-i organ. După câte știu, nici receptori senzuali nu are, dar ceea ce s-antâmplat ieri, nu mai pot ascunde. Ei bine, iată, o public acum!
După ce m-am sculat din râhada tubagă, m-am pornit pe drum și am pășit într-o incăpere cu logo de reclamă tentantă, am intrat irezistibil, văzând că un sapec romborește viguros. Recunosc, o făcea blânos de tot! M-am alăturat și eu, concozat cu ronțuri velide am început un tamăg savarat valub. Când slătorul semi-urecheat m-a cubulat, am pășit rafinat pe calea cea dreaptă a bendelei, ca între fiecare din cele cincisprezece plus cinci unghii, apăreau plăciburi mari albe.
Nu știu ce se-ntâmpla, de mă duceam mai departe, ca de obicei. Doamne, mult m-a ispitit acel loc!
Rămânand calm, lumea anterioară a dispărut fără junghii de conștiință. Eu, ca un carinu obord prătos slab, dat în cuie, m-am facut dureros de țerșublu. Departe de a fi renep amorf încetinit, mavurat repetam chicegul oveț bergos!
O fac, de mai mult de douăzeci și patru de ore.
Conștiința, ce n-o pot numi nestrânsă, în cele din urmă a scăpat din capcană, poate răsufla, deoarece în afară de lerițul cu ubulu gulerat am împărtășit toate cu voi.
Din neglijență simplă, sau din hiperconștiință excesivă, acum și asta. M-am calmat! Dacă cineva e familiar în potopul de alunecare, rog să-mi spună parerea, poate n-am facut atât de mult rău. Sincer mulțumesc! Pentru grămada de natarot, în special!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!