poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1652 .



Dragă X
proză [ ]
(mesaju' pă mail al lu' Jiji de la Craiova catre una de-am uitat cum o cheamă)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Le_roi_Artour_V ]

2011-03-01  |     | 



Dragă X,

(mesaju’ pă mail al lu’ Jiji de la Craiova
către una de-am uitat cum o cheamă)


Duminică. Să luă apa caldă. Nasol, cum zisă si Costel, fratele lu' Sile, ăla de-și bătu săptămâna trecută nevasta c-o prinsasă că avea cont pă “Neogen” și vorbea cu unu' du pin Galați sau Brăila, nu știu, că nu s-auzea prea bine, că urla aia prea tare și ierea și televizoru' dat drumu’, că bătea Steaua, da' pân’ la urmă n-a mai bătut fiin’că a luat iar bataie, da' nu contează, că ierea doar așa, amical, ca atunci când joc io table fără rating pă “doizece” si trișează, fir-ar maica mă-sii, c-am zis că nu mai joc și că îi pui foc și dau cu iel pă geam dă s-adună lumea ca atunci când să însură vecinu’ di la doi a treia oară, că prima oară n-avu noroc și a doua oară fugi aia cu unu' dă repară frigidere, telefoane și mauși d-ăia pă care apeși ca să facă “clic” atunci când vrei să vorbești cu cineva sau să-i iei sonoru' si să-l lași să vorbească, așa, ca prostu' pă “Messenger”, că acușica îmi loai și io un calculator al meu, ca să nu mai mă duc toată ziua la soru’mea și să zică aia că-i consum kilowații, da’ io știu că are un fir pus la contoar dă nu înregistrează și-l scoate doar când vin ăia dă la curent să citească și detei pă iel o cârcă dă bani că io mă pricep o țâră la calculatoare, da’ uite că nu știu ce-i aia dă tot vine peste mine și-mi zice că “attempting to change registry settings” și-mi tot face calculatoru' să să-nchidă și când îl pornesc să face albastru ca halatu' lu' Geta, aia cu țâțele mari, dă lucrează la spital, dă i-am luat io mărțisor dă 1 martie anu' trecut, da' acu' nu-i mai iau că i-am luat degeaba și mai ie și-n vorbe cu unu' bărbos dă tot vine pă la noi p’in spatele blocului și zic unii c-a facut box, da' io nu prea cred și nici nu mi-e frică dă iel, da' nu-mi place violența știi, că de la violență vine toate, cum să vede și la televizor, că io ma uit mult și la televizor când n-am ce face, ca acu', de, și dacă tot nu avusăi ce face zisăi să-ți scriu și ție ca să ne mai cunoastem, așa, ca să avem și noi ce să vorbim dacă ne-om întâlni, da io nu cred să ne-ntâlnim, că am mai vorbit io cu fete d-astea care de fapt ierea bărbați da' să prefăcea, știi, sau ierea femei, da' ierea nebune rău, cum ie vară-mea, Ica, dă nu-i tace gura nici când doarme și dacă începe să-njure zici că ie șofer dă taxi, unu’ d-ăla care-a făcut o cursă pă gratis dă Revelion și-a luat și amendă după ce-a facut pană, așa că acu' mi-e și frică să te întreb ce și cum, că așa a pățit unu', nu-l știu io și cred că nici tu, da’ mi-a zis ăsta dă la parter, cu motocicleta aia veche cu ataș dă ie învelită cu nailoane verzi su' geamu' di la sufragerie dă când i-a lasat-o un prieten de-al lui care-a plecat în Italia, garanție până să-ntoarce și-i dă înapoi mia dă dolari, că atunci ierea dolarii, da’ n-a mai venit și el n-are permis, da’ oricum nu poate să meargă cu ia că i s-a stricat ambreiaju' și nu găsește, că ie model vechi și nu să mai face, că acu' nimica nu să mai face cum să făcea odată, că-mi spunea mie tata cand venea sara de la servici după una mica cu colegii dă tură, Nicu, Fănică, Grasu’ și ‘nea Bebe și sâmbăta și ‘nea Popicu, că nu ierea nevastă-sa acasă, zicea că n-o să mai aud io, când o să cresc, dă telefoanele alea care ierea cu bani pă strada, dă televizoarele cu 6 canale, dă tenișii dă Drăgășani și dă Alexandru Jula și avu' dreptate, că nu mai auzii nimic, mai auzii doar un fâs, cred că veni apa calda și mă duc să ma spal pă cap că poate iar să ia, da' mai vorbim, nu te superi că te las acu', nu? Cu răspect maxim, Jiji de la Craiova.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!