poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1154 .



Doricon
proză [ ]
RS

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2010-08-10  |     | 



Obsesia pozei de la tine mă macină câteodată și mă face să încerc să îți descriu cum vreau să te văd în poze. Gândurile multe se adună la coadă ca oameni flămânzi care doresc o bucată de pâine. Cum aș vrea eu să pozezi pentru mine? Aș vrea să am o poză cu tine în buzunar, dar doar cu chipul tău zâmbitor și cu ochii tăi negri îzvorând din mijlocul imagini... O poză romantică să fie, în care ochii tăi să spună acel „vino” pe care să îl înțeleg doar eu ... acei ochi care îi văd atunci când facem dragoste și tu ești acoperită de apa sudorii noastre de plăcere... o poză făcută de mine doar pentru mine. A doua poză să fie cea pe care o faci când plină de dorință și nebunie, o faci acasă, și ești îmbrăcată doar cu o ață timidă sau cu haine total transparente care mă lasă să văd firele tale negre de intimitate și sânișorii tăi zburliți de emoție... Această poză, împreună cu o poză cu tine în cea mai indecentă poziție sub duș, doar în costumul Evei, o voi ține ascunsă pentru totdeuna în colțurile cele mai depărtate ale sufletului meu...doar ale mele, doar pentru mine să te visez când nu ești cu mine.
Și ultimul gând, ultima poză, ultim vis, o poză cu noi, sărutându-ne, cu buzele împreunate și împletite, cu părți din mine în părți din tine... Poza în care privitorii pot să simtă dulcele sărutului, în care gura lor să simtă pofta amintirii celui mai sensual sărut al lor...
Am ales trei gânduri, trei poze, trei vise... când îmi dai visele mele să le ating, să visez, să te visez?

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!