poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1565 .



Scrisori de dragoste
proză [ ]
Elena(Reîntoarcere în trecut)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [valick ]

2010-07-23  |     | 



Scrisori De Dragoste


Elena
(Reîntoarcere în trecut)


Ieșisem puțin la aer,că aveam nevoie de o introspecție rapidă,să mă facă să înțeleg ce se întâmplă cu mine,de ce aceste gânduri și aceste derulări ale trecutului meu.
Stăteam pe o bancă,iar gândul îmi zbura de data aceasta la Elena.Poate sunt pe moarte,că peste tot se spune că înainte să mori îți trece prin față viața,dar eu nu reușisem să înțeleg cine se întorsese de acolo,ca să spună chestia asta..Chestia mai adevarată care îmi vine acum în minte e când tatăl meu făcuse un atac de epileptic,din senin și total diferit de tot ceea ce știam eu de atacurile de gen,e că mie,în timp ce încercam să îl fac să respire și să-și revină,îmi trecuse prin cap multe imagini cu el,dar ce era mai ciudat,și acum îmi vine să râd,eu organizasem în câteva secunde toate detaliile unei posibile înmormântări.Nu știu nici acum de ce îmi trecuseră acele lucruri prin cap,și mai ales încă rămân uimit uneori când mă gândesc la viteza de reacție și de gândire a creierului în momente critice.
Cert este că nu voi muri așa curând,doar că treceam printr-o perioadă de criză,ceva îmi amintise de Alissa,și de asta o visasem,iar rememorările,chiar dacă sunt introspective,se țin tot timpul lanț..
Îmi amintesc cum o cunoscusem pe Elena.Eram într-o discotecă dintr-o localitate destul de îndepărtată,unde mergeam de obicei sâmbăta,nici acum nu știu exact din ce motiv,poate pentru că fusesem bine primiți de prima dată acolo.Rămăsese singură după ce un amic o invitase pe tovarășa ei la dans,și din bun simț practic o invitasem la rândul meu pe ea,deși nu mă impresionase în vre-un fel.După câteva ore de discuții mă trezisem într-un val de săruturi pasionale și atingeri care ar fi trezit din starea de adormire pe oricine.
Serire petrecute împreună se adunau și prinsesem drag de ea,mai mult de felul ei pasional de a-și arăta dragostea,deși era o școlăriță timidă,dar ca orice pui de leu scăpat din cușcă,se aventurase în cercul pasional al iubirii,iar plăcerea oferită de acesta o facea ca de fiecare dată să își dorească mai mult.
Pasiune ei și dragostea ce mi-o purta mă făcea să țin la ea,să o iubesc,deși mă feream să îi zic,dar nu ezitam să îi arăt de fiecare dată când aveam ocazia.Dar pe lângă dragoste,aveam un sentiment mai puternic,dragostea pentru femei,care nu îmi dădea pace,și mă făcea ca în lipsa ei să caut diferite plăceri lascive,fără fond,dar care mă făceau să mă simt încă apt,dar care de multe ori porneau certuri,ea neștiind ce se întâmplă de fapt,dar bănuind că ceva este în neregulă pentru că de multe ori nu îi răspundeam la telefon,eu găsind în asta un motiv de ceartă,cum că nu are încredere în mine,este prea geloasă și mă sufocă uneori.Nici nu mai știu de câte ori ne despărțisem.Uneori și de mai multe ori pe zi,și de fiecare dată eu luam hotărârea asta.
O țineam așa de un an,și căzusem de comun acord că așa nu merge,și rupsesem relația.
Trecuse un an de la despărțirea noastră,eu eram în Italia și petreceam mult timp cu Alissa,dar într-o seară,ea nefiind,o contactez pe Elena,și,din vorbă în vorbă,ajungem să depănăm amintiri,regrete și multe alte chestii cu mai multă sau mai puțină încărcătură sentimentală.Îi povestisem și Alissei ce vorbisem cu ea,și îi cerusem părerea,dar ea era destul de distantă,probabil geloasă,iar răspunsurile ei erau mult prea false.
La întoarcerea mea în România hotărâsem să o contactez,și nu după mult timp ne întâlnisem.Era studentă la Drept acum,gândirea mult mai matură,o fațadă de beton trasă peste adevărata ei fire de catifea,fațadă pe care o penetrasem destul de ușor prin punctul ei slab:ochii.Îi spusesem de fiecare dată că pe mine nu poate să mă mintv,mai ales când suntem față în față,căci ochii o trădează mereu.Ea îmi răspundea că nu o trădează,doar că eu sunt mai special și că am învățat să citesc.
Întâlnirea decurse normal,cu promisiuni de reîntâlnire,care se materializaseră curând și decurgeau spre o viitoare relație,diferită de prima,bazată pe sentimente reale și pe adevăr,căci eu acum eram mult mai matur și mai conștiincios în orice,iar ținerea unei femei aproape nu mai era ca înainte,în gândurile mele era lege că relația e o problemă matematică,în care necunoscuta trebuie rezolvată din în mai multe moduri,dar acum problema era mai simplă:dacă apar complicații în rezolvarea ei,cauți răspunsul complicației în problemă,sau în rezolvările anterioare.

Elena

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!