poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2477 .



Tragedie optimistă sau comedie amară
proză [ ]
Ultima editare de profil-Filip Tănase

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [filipisime ]

2010-07-08  |     | 



82de ani la 18.09.1928. Născut în orașul Cernavodă, mutat apoi în Constanța, școlit la București unde am și rămas din anul 1954, căsătorit fără copii.
Inginer cercetător în construcții hidrotehnice grele și poduri înalte (dunărene)
Am lăsat în urma mea 3 comori de poduri dunărene europene.
Le-am pus în strofe lirice în rețeaua literară și în cititor de poezie, ele-s singura mea amintire, bucurie.
Sunt în preajma de a lăsa în urma mea și 3 volume, comori de înnoiri în arta cuvintelor, dacă mai apuc.
Lucrez în total 18-20 de ore pe zi ca să-mi văd și al doilea vis realizat.
Timpul mă presează, sunt bolnav de hepatita C, psoriazis generalizat, Epiteliom bazo-celular(cancer depiele).
Am o tumoră canceroasă la ficat, diverticuloză și multe altele.
Am fost condeier până-n ‘90, după care m-am apucat intens de arta condeiului, când am făcut cinci ani de cercetări în cultură și artă teatrală și cinematografică sub îndrumarea unor somități în această materie.
Nu știu ce m-aș fi făcut fără noua mea ocupație, statul fără o ocupație emoțională m-ar ucide cum ucide plictiseala și indiferența.
Am mulți prieteni și ceva dușmani care-mi sunt oxigenul pe care-l respir, precum sarea și piperul vieții.
Îmi iubesc adversarii mai mult decât prietenii, pentru că din dușmani mi-am recoltat cei mai buni și serioși prieteni.
Nu provoc și nu răspund la provocări, suport cinci reprize de atac direct , după cinci runde-i fac pe cei ce nu mă lasă să mor liniștit, poligon de tragere umoristică, nu dau cu scule agresive.
Nu cred în excesul de prietenie,asta-i dulcegărie interesată, căreia-i dedic un catren, citez:

Amicii noștri?
Amicii noștri ce sunt oare?
Sunt păsările călătoare;
Când este cald la noi, sosesc,
Iar când e frig, ne părăsesc.
Theodor M. Stoenescu

Experiența de cercetător cu care m-am pensionat mi-a fost de un uriaș folos în cercetările de înnoire a artei în care-mi pun amprenta de 15 ani după ce m-am școlit și în artă.

Activitate concretă artistică
Publicist umorist din 1996 în cotidiene din țară și din București și din anul 2005 în pararel și la trustul de presă Flacăra prin care o parte din publicații ajung și în Europa, Canada și State, unde am idoli în imagistică și corespondenți prin e-mail și prin portalurile de pe net.

Genul de stilistică avangardistă
Filipisme scurtisime- un univers pregătit pentru tipar
Imagistică polivalentă, artistică, peisagistică verde, artă teatrală și cinematografică, filme seriale de divertisment, telenovele.
Proză scurtisimă solo și în partidă cu scriitori și umoriști.
Mozaicuri artistice(proză scurtisimă și umor rimat)
Catrene personalizate pentru actorii și artiștii României
Un volum de apocalipse polivalente, celeste și terestre.
Poezie personalizată
Umor pamfletar pentu corupția românească, viața parlamentară și politică înaltă
Presă cotidiană și umoristică.
Alte lucrări aluzive și personalizate
Postez pe mai multe portaluri și acum de puțin timp și pe ariile de proză și poezie.
Din varii motive mă legitimez pe dos, mă cheamă Tănase Filip și nu Filip Tănase pentru că mai sunt și alți condeieri cu numele meu, unul este marele epigramist Stelian Filip, un mare artist al epigramei românești, nu mai mare decât maestrul George Zarafu- primul senior intrat în istoria epigramei contemporane, care-i idolul meu cu acte, facem partide împreună, inclusiv aici.
Cine n-are idol, strategie, doctrină și filozofie a lui, e ca o corabie fără pânze, fără busolă și evident fără direcție.
Vă sfătuiesc nu mă ocoliți că nici nu știți ce pierdeți, încercați-vă norocul.
Citiți-mă cât încă-s viu/ că nu-s departe de sicriu/ o să vedeți ce o să fie/ când moșul ăsta nu mai scrie.
Filip Tănase din București

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!