poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2703 .



Cugito ergo...nomic
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cronopy ]

2010-05-22  |     | 



- Admirația este modul în care omul superior invidiază.

- Looserul e victima care a ratat șansa de a fi martir.

- Egoiști nu suntem atunci când vrem să avem totul, ci dacă nu ne pasă că alții nu au.

- Sunt un monument de incultură: nu am citit încă nici o capodoperă de-a mea.

- Atunci când nu ai nimic de pierdut, orice sacrificiu e simplă sinucidere.

- Nu există predestinare. Ce merit ar fi în realizări și ce vină în crime?

- Motorul vieții omului care își caută cu îndârjire rostul în lume este neșansa de a-l afla.

- Eroul este lașul care nu are alternativă.

- Nu ezita să spui adevărul. Chiar dacă ești singur în încăpere.

- Mâncând, învingem foamea. Postind, înfrângem poftele.

- Omenirea admiră generalii luminați și strategii de geniu care câștigă războaiele, uitând să scuipe cretinii și curvele care le provoacă.

- Cel mai rafinat umor e în nefericirea oamenilor.

- Artistul adevărat lasă cioara din mână pentru a admira vrabia de pe gard.

- În țara fără pietre nu există păcat.

- Cel mai tare mă enervează faptul că rămân calm atunci când cineva se stăduiește să mă supere.

- Uneori trecem inconștienți pe lângă o minune, doar pentru că suntem în căutarea alteia.

- Unui frate îi e mai ușor să explice de ce nu îți poate împrumuta.

- Cine servește unui om din frică, nu poate sluji lui Dumnezeu din dragoste.

- Moda nu e decât dezgustul generațiilor pentru stabilitate și echilibru.

- Pentru un snob narcisist, pământul se învârte în sensul acelor de cravată.

- Când cineva mă va urî pentru ceea ce scriu, voi ști că am o șansă de a fi admirat.

- Oamenii! Cât de asemănătoare sunt deosebirile dintre ei!

- E mai ușor să faci față lipsurilor decât să gestionezi o mare avere.

- O prejudecată asimilată și extinsă în timp, poate deveni lege morală.

- Acolo unde sărăcia este blestemul lui Dumnezeu, bogăția e binecuvântarea diavolului.

- Nu plânge durerile altuia până nu ai învățat să râzi de propriile necazuri.

- Între o femeie care te seduce cu trupul și una care te seduce cu mintea, alege-o pe a treia, care nu încearcă să te seducă.

- Singurii pe care nu-i interesează dacă la început a fost oul sau găina, sunt găinarii.

- Uneori, e inutil să ai creer, dacă nu poți gândi cu inima.

- Când încerci să împaci capra cu varza, ai grijă să nu superi lupul.

- Dumnezeu ne-a arătat cum să facem vinul. Diavolul ne inspiră cum să-l bem.

- Există un singur fel de opoziție constructivă. Aceea care spune "da!"

- Cei ce se închină cu două mâini aleargă spre păcat cu patru picioare.

- Pentru cel ce se teme de întuneric nu contează că e ziuă.

- Oare de ce scatofagii disprețuiesc viermii de descompunere?

- Un bărbat și o femeie pot crea împreună un paradis propriu. Din care restul lumii are grijă să nu lipsească șarpele.

- Prima regulă a dialogului e să înțelegi că vorbești singur.

- Ca să reușești, trebuie încercat nu tot ceea ce poți face, ci ceea ce nu poți.

- Dacă oamenilor le spun să râdă de eșecuri, omenirii îi sugerez să-și plângă reușitele.

- M-au concediat. Până să-mi intru în ritm, mi-am ieșit din mână și mi-am băgat picioarele.

- A te răzvrăti împotriva morții înseamnă să i te închini.

- Domesticirea animalelor face omul mai bun. Ce nevoie mai ai de pușcă, dacă sălbăticiunea vine singură la cuțit?

- Dacă în justiție dreptatea contravine adevărului, legea e inutilă sau absurdă.

- Oamenii remarcabili nu sunt produsul școlilor cu copii deștepți, ci ai celor cu dascăli adevărați.

- Toți oamenii vor să aibă o religie. Dar puțini se înghesuie să aibă un Dumnezeu.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!