poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1431 .



Sticluta cu dop de pluta
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [crypto ]

2010-04-27  |     | 



Prima oara ti-am sarit in brate din departare, ca un copil alintat si amagit de ochii tai profund albastrii.
Mai tii minte? Purtam un zambet infantil si sprancene dese de fetita.
Ningea tacut si te priveam pierduta printre fulgii mari de vata de zahar. Imbrobodeam pasi mari de elefant ca sa ajung mai repede la tine si sa ne jucam impreuna de-a baba oarba. Ma asteptai plapand in fata cinema-ului, cu cretii tai blonzi si hazlii.
Imi pregatisei o palma calda si pufoasa care sa ma insoteasca ganditoare prin parc la ore tarzii. Era frig dar imi suflai inocent in ureche, ignorand cu buna stiinta coifurile argintii de gheata.
Eram '’craiasa’’ ta de zapada, cu ani putini si mangaiere nesflefuita.Deseori , ma rasfatai cu trandafiri inghetati si perle de margaritar pe care le asezai duioase sa-mi catifeleze asternutul si sa-mi incalzeasca frumusetea fara de trup. Ma priveai captivat ocupandu-mi locul in inima ta albastra, cautand un mister al jocului de pupile caprui.
De curand, am gasit in armoire-ul tau cafeniu si mirosind a epoca, o sticluta cu dop de pluta si strigat infundat de nostalgie. Sincera sa fiu, m-a cam scos din sarite silentiozitatea asta a ei, asa ca am indraznit si i-am scos dopul ca sa respire si sa-mi sopteasca micutul ei neajuns…Imi doream sa-i aud suflul si apoi sa ne zambim tachinate, una de cealalta, in fata unui ceainic fierbinte si a unor doi biscuiti uscati cu vanilie.
Am privit-o atent prin cescuta transparenta urmarindu-i gesturile necontrolate. Se clatina fragila, straina de mine si de tine…de parca ‘’noi’’ i-ar strange pieptul si ar ameti sufocata de scrumul ramas in amintire…

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!