poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2462 .



Doren
proză [ ]
(dupa un fapt real, mediatizat ...)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Sandkleid ]

2010-04-20  |     | 



Nu te duce, Doren! Nu te duce, copilă, în camera aceea! ...Mă uit la tine și văd că ești frumoasă, neasemuit de frumoasă: fața albă ca de porțelan, ochi în culoare de tămâioasă, păr scurt rubiniu...

Ah, tu știi, tu simți...în clipele următoare sufletul tău va fi devorat. Și totuși faci primul pas. Îmi frâng palmele de furie pentru că nu te pot apăra. Sunt departe, nu pot, nu știu să te ajut. Ești de fapt un martir dar va trebui să pășești ca o regină pe lungul culuar, până la camera aceea. Te-ai concentrat să nu-i uiți numărul și totuși șovăi. Ce va fi când ușa se va deschide...dar când va trebui să-ți desprinzi dessuo-ul roz în față acelui necunoscut? Nu, nu ai de unde ști. Aceasta e o zi deosebită pentru tine, e prima ta zi de lucru ca prostituată. Prima confruntare serioasă cu lumea, cu ține însăți.

De ce faci lucrul acesta, copilă? (Mă lași să-ți spun "copilă",Doren, nu-i așa?) Degetele tale firave de la mâini s-au albit, sângele nu mai pulsează ca prin trupul unei femei tinere, se vede. Iar tu ai de aranjat un pic jambierele...ai grijă, ești gata să pici aranjându-ți jambierele!...Ești în roz, îți stă bine în roz...trebuie să schițezi primul zâmbet, să intri în camera aceea, pentru că trupul tău a fost vândut ora această. Începi prima ta oră de prostituție. Mergi dreaptă, Doren! Doren, ce se-ntampla cu tine!? Ia-ți avânt, timpul trece, trece repede! Vei aduna ore, ore peste ore de prostituție iar destinul tau se va schimba radical.

Apăsă pe clanță odată, atât mai ai de făcut și vei intra, vei ajunge în fața necunoscutului. Ce va fi nu contează, de-acum tu vei face bani, bani peste bani. Atât de mulți de-ți va fi greu să-i numeri singură. Dar el te va ajuta. El, bărbatul tânăr-musculos cu care ți-ai împărțit patul până în clipele acestea. Căruia te-ai dăruit cu drag până în ziua aceasta. Te-a încurajat, te-a pregătit, te-a adus până aici că să faci bani, să faci repede bani. E mândru de ține, ești frumoasă, n-ai cum să ratezi...n-ai cum să ratezi o carieră strălucitoare în lumea prostituției....

Mai știi acum tu cum sunt ochii lui, cum mirosea trupul lui de bărbat tânăr când te cuprindea în brațe și făceați dragoste? Nu contează! Tu ești în acțiune, tu lupți pentru prosperitatea voastră, în clipele acestea. Þine-te tare, timpul se scurge repede și banii vin, banii se adună grămadă. Ai băut parcă acel strop de elixir...mai închide ochii o data, știi că secundarul se mișcă. El va aștepta afară bucuros reîntoarcerea ta de la lucru. Vei merge acasă și vei face ca întotdeauna dragoste cu el. Ah, zâmbești, te bucuri de pe-acum de acest gând!

...Vei strânge bani! Ești tânără, ești frumoasă, ești ușor de vândut. Nu contează, vei închide ochii de fiecare dată...scopul tău e să devii o femeie bogată iar aceasta este calea cea mai scurtă. Doamnă cu față de cotoroanță s-a bucurat de venirea ta aici. Și ea a simțit că va prospera. Pe spate, în genunchi, altcumva...o prostituată întotdeauna strânge bani, mulți, mulți bani...

...Apoi vei avea casă dorită și mașină de ultima modă. În privință culorilor s-ar putea să fie ceva discuții, dar vei ceda pentru că iubitul tău este bărbatul perfect și nu vei vrea ca să-l pierzi.Vei face excursii lungi, foarte lungi, în timpul tău liber., îmbrăcată în haine de lux. Vei fi atentă la toate amănuntele, pe linie de modă. Ah, nu uita să te informezi din timp și în privință ochelarilor de soare, să nu-ți strici cumva ochii, privind lumea!



Doren ține-te tare! Pentru tine s-au făcut investiții! Știi doar cum coafura și rujul de pe buze(hainele lasă-le acum, probabil sunt pe podea!) îți ușurează munca! Amețește-ți clientul să plătească și un supliment! Rezistă! ...



Dar ce ai, copilă, în ochi, ai lacrimi!? Doren, zâmbește, fă-l să creadă că te-a făcut fericită ora această, salvează reputația firmei! Þi-e teamă că te va alege și mâine, ți-e teamă deja de ziua de mâine? Stai, nici ziua de azi n-a trecut! Doren, capul sus, ești la lucru doar! S-ar putea să mai fi fost vândută, poza ta din catalog înfierbântă bărbații la prima privire!

Cine a fost el, ce importantă mai are? A trecut, a plătit...firma prosperă...

Sufletul tău rănit, umilit, schilodit, nu mai are tăria nici să plângă....

Vino spre mine, copilă! Să umblăm amândouă prin lumea aceasta crudă și nedreaptă, să vedem ce vom mai descoperi...

Doren, noi femeile le dăm viață bărbaților. Când nu ne respectă, și noi suntem vinovate. Din fașă îi iubim mai mult decât pe fiicele noastre. Și ei, ce preț pun ei pe noi, mai apoi!?

Când bărbatul își vară femeia pe ușa unei case de prostituție, devine un criminal, el ucide un suflet...

Te-ai oprit la timp, copilă. Mi-ești dragă! Am știut că vei face acest lucru de cum ți-am citit în ochi disperarea... DIS-PE-RA-REA...


***
17.03.07, Germania

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!