poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1273 .



Eros, din vis
proză [ ]
Spitalul Demonilor

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Invio Nevis ]

2010-02-09  |     | 



Ai uitat ce ai vazut? Am deschis ușa cu teamă să nu audă vecinii. Clanța ușii mă obsedează. Nu pot să o uit. Cum intra cheia, cum exista suspansul care îmi dădea aripi.
Am intrat timizi. Nu știam ce o să se întâmple, cât de departe v-om merge, ce culmi v-om cuceri. Totul era în construcție. Nu-mi venea să cred că ești lângă mine în toată nebunia mea. Am plecat în aventura noastră. Ne-am oprit în mijlocul camerei. Mă priveai și știai ce va urma. Eu nu. Eu îmi doream ce știai tu că va urma. Te-am luat de mînă și te-am sărutat. Am simțit că vreau să scap cât mai repede de hainele tale puține. Ceva începusem din săruturile anterioare. Îmi doream să te văd nudă, dezbrăcată de tot, să mi te dăruiești fizic. Am săltat tricoul fin și sânișorii tăi au zburdat liberi. Erau atît de calzi! Am aruncat tricoul de pe mine. Îmi doream să simt sânii tăi pe pieptul meu, să simt cum te lipești de pielea mea, cum te mulezi cu ei pe mine. Nu mai știu în ce ordine te mângăiam pe spate, te sărutam, te strângeam de bucuțele din pantalonii rebeli. Au căzut și ei repede. Doream să ne împlinim unul pe celălalt. Doream să ne liniștim pasiunea. Săruturile tale erau un vis superb. Trupul tău descoperit îmi trezea cele mai puternice atracții. Am simțit cum începi să mă mângâi. Sângele îmi curgea ca o cascadă prin corp. Puteam simții tot, te puteam simții perfect. Mi-am strecurat mâna între picioarele tale să simt transpirația plăcerii. Erai un pic timidă, nu doreai să îți simt umezeala. Nu puteam înțelege de ce. Am insistat, dar totul devenise inutil. Am vrut să mă aplec să sărut umezeala ta intimă, să mănânc izvorul plăcerilor tale, dar m-ai oprit discret. În mintea mea se derulau imaginile dorinței mele. Mă aplecam și cu limba sorbeam dulcele tău intim. Doream să văd cum capul tău se lasă pe spate și cu ochii închiși te lași pradă plăcerii produse de mine. Aș fi vrut să stai în picioare, cu ele ușor desfăcute, cu capul pe spate, să fi în pragul nebuniei senzuale, să ling tot dulcele din tine. Nu m-ai lăsat. Nu asta era important. Am prins acei moi sânișori între degete, am supt ușor mugurii lor dulci și am desenat un cerc în jurul lor cu limba. Aș fi vrut să îi strâng și să îi mușc, dar te înnebunea orice mișcare făceam, te înnebunea orice atingere fină sau dură le dădeam. Trăgeam de bucuțe și te săltam în brațele mele. M-ai îmbrățișat cu picioarele așa cum ne plăcea la amândoi să stăm. Eu eram cel timid de acum încolo. Ne-am așezat pe podeaua care lucea. Te-ai așezat peste. Pasiunea nebună te transforma într-o panteră nebună și neagră care se năpustea în toată splendoarea ei peste mine. Am și uitat când am rămas fară haine. Cine se mai întreba? Ai vrut să fiu în tine. Ne grăbeam de parcă secundele nu mai puteau exista vreodată. Am simțit interiorul tău care mă primea cu căldură. Nu am rezistat și știam că așa se va întâmpla. Am renunțat la îmbrăcămintea de plastic dintre noi. Acum eram decât eu și cu tine, uniți așa cum trebuie să fim tot timpul. Te mișcai deasupra mea cu frenetică plăcere. Transpirația scârțâia pe podea, dar noi eram undeva departe. Te-am simțit un pic obosită și am îmblînzit felina trecând-o sub mine. Mă uitam în ochii tăi prin întuneric și îi vedeam. Erau strălucitori de iubire. Era momentul pentru care merită să mori. Mă mișcam în tine și auzeam respirația ta sacadată de plăcere și dorință. Sânișorii tăi făceau valuri rebele, nebunatice, halucinante. S-a terminat și a doua oară dar nu eram deloc obosit. Te-am simțit. Ne-am ridicat. Nu am rezistat. Te-am luat în brațe pe la spate si te-am ținut de sâni. Zburdau de fericire. Te-am sărutat pe gâtul molatec de puf alb. Am intrat iar în templul iubirii tale. Era perfect, era raiul căutat. Îți simțeam toate mișcarile, toate strângerile. Eram în culmea nebuniei. Mă mișcam sau te mișcai, nu îmi dau seama. Extazul m-a trimis la un al treilea final. Îmi doream să te simți și tu împlinită. Eu eram cu dorința continuării. Părea că nu a fost adevărat, a fost un vis nebun. Și totuși ești lîngă mine, nudă de tot. Ești lîngă mine și nu vreau să mai pleci. Nu vreau să te pierd. Secunda în care am plecat din tine am vrut să fiu tot în tine. Secunda în care am plecat din tine este cel mai blestemat moment din viața mea. Te doresc! Te iubesc! Te ador!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!