poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3591 .



Din necazurile Filofteii (II)
proză [ ]

Colecţia: texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cafe ]

2010-01-12  |     | 



Stimate domnule ziar,

Mă numesc Sfântu Filofteia și vă apelez pentru dreptul la replică prin care aș vrea să-i dau măcar una primarului din comuna noastră, care mi-a refuzat negativ ajutorul său social, deși el ar trebui să ajute alegătorii și nu să ne saboteze cum a făcut în ziua alegerilor, când ne-a servit cu numai câte cinci sarmale de vacă pe cap de locuitor și aia nebună încât ne-am bătut ca chiorii, astfel că n-am mai fost recunoscuți nici după buletin, de-am votat fiecare de mai multe ori până ne-au recunoscut, după miros, că duhneam de la vinul din cele cinci butoaie cu care-au fost asezonate sarmalele, că era sezonul vinului nou, da’ care era atât de casant, încât s-au spart mai multe sticle în capul opoziției, de n-a mai ajuns în urne ci la spital, iar primarul zice și azi că sarmalele lui sunt nevinovate până la probele contrarii, care n-au putut fi recoltate individual, amestecându-se cu altele neconcludente din latrina primăriei, care e loc public și cu mare vad comercial.
În plus, vă mai aduc la cunoștință că am în posesie un copil minor, care-mi aduce numai probleme majore și nicio bucurie, cum ar fi o alocație, fiindu-mi ridicat de la fața locului de cei de la Protecția Copilului, pe motiv de achiziție de băuturi spirtoase, care nici măcar nu erau pentru uzul lui intern, ci pentru uzul meu extern din articulații, de care sufăr de când m-a articulat hotărât fostul concubin și doar aveți și dumneavoastră copii și știți cât de curioși sunt și duc totul la gură.
De asemenea, vă asigur de tot respectul meu din cauza căruia nu v-am pus nici pe borcanele de zarzavat, nici în wc-ul din curte, unde vă garantez că folosesc numai ziarul opoziției, care are hârtia moale, în plus nu se ia nici tușul, în sprijinul cărora vă atașez alăturat și dovada celor spuse, care dovadă e bine, înainte de folosință, s-o împăturiți în patru, să n-aveți neplăceri, că, ce știe opoziția să facă altceva, decât să mânjească, precum primarul care învelește cu dumneavoastră bucățile de carne vândute în magazinul propriu cu porci achiziționați de la populație și gata răciți cu gripă porcină, c-am văzut eu cum le curg mucii în magazinul lui la mai mulți salariați ai primăriei, printre care și secretarul Ipingel, fir-ar el să fie cu cartușele lui goale și chioare, cu tot, că cică ei îs mâna lui dreaptă, că nu suportă stânga, fiind liberal și ține cu privații, de n-a fost în stare nici măcar o privată ca lumea să facă la primărie și-a căzut în ea ăla de la DNA care se zbătea acolo cu gura plină, în timp ce primarul urla la el că așa-i trebuie, dacă face valuri, în comuna lui și află sătenii unde s-au dus toate fundurile de la Sapard și-am rămas noi cu drumurile înfundate, încât dacă veniți aici pentru anchete și alte investiții legate de această anonimă, să lăsați mașina la intrarea în sat, că v-aștept eu cu căruța și cu calul lui Vasile, care mi-l dă de câte ori m-apucă nevoile, că are încredere în mine, de când și eu am avut în el și l-am primit cu brațele deschise ziua în amiaza mare, că noaptea-i acasă toanta de nevastă-sa, deși Vasile a fugărit-o de mai multe ori la mă-sa, iar mă-sa înapoi și tot așa, de-a câștigat toanta maratonul comunal și trofeul Cu limba de-un cot.
Cam atât am avut de replicat,
a dumneavoastră veșnică,
Sfântu Filofteia
com. Pocraca, jud. Iasi

p.s. restant: Da’ veniți, nu-i așa?
S.F.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!