poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2055 .



Scriitor made în China
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [4ceps ]

2009-09-21  |     | 



„Ghici cine s-a întors?”

- M-am întors! mi-a zis umbra și am tresărit.
- Te-ai întors de unde? am făcut eu, încercând un ton total dezinteresat.
- Cum de unde?!... De unde am fost!
- Păi, am continuat, ai fost plecată?
Umbra a mârâit.
- Normal că am fost plecată. Am fost plecată mai bine de o săptămână. Vrei să spui că nu ai observat?
Normal că observasem, la naiba! Aproape că o luasem razna, dar vroiam să o iau puțin la mișto, să mă răzbun.
- Nu am știut, i-am răspuns. M-am luat cu una, cu alta și a trecut timpul. Doar nu crezi că n-am altceva mai bun de făcut, decât să mă uit pe pereți după umbre.
- Cu cine vorbești? a mormăit nevastă-mea din pat. S-a făcut dimineață?... Vrei ceva?... E încuiată ușa de la intrare?... Lumina la baie ai uitat-o aprinsă?...
Numai ea putea pune atâtea întrebări deodată.
- Nu vorbesc cu nimeni, nu e dimineață, nu vreau nimic, e încuiată, e stinsă…
- În ce ordine?
„Ce?!...”
- Ce vrei să spui?
- Cum adică?
M-am scărpinat în cap ca o maimuțică și nu i-am mai răspuns. „Doarme”, mi-am zis. „Vorbește aiurea, așa facem toți…”
Tot ea a fost aceea care a continuat:
- Puteam să jur că nu vrei nimic!
Asta chiar că m-a lăsat cu gura căscată.
După câteva clipe de tăcere, am întrebat-o:
- Ce vrei sa spui cu asta dragă?
- NIMIC , a subliniat ea cuvântul. Absolut NIMIC, scumpule…
Iar mi-a închis pliscul. „Ce naiba?!”, mi-am zis. „Vrea să facem dragoste, sau vreo chestie în genul ăsta?!..."
- Nu deșteptule, a comentat umbra, vrea să joace o macaua, du-te și adu cărțile!
M-am uitat la ceas. Era trei dimineața.
- Ce faci, te uiți la ceas? Nu e ora potrivită pentru "sculat" sau pentru jucat cărți? Poate vrei să te speli pe dinți înainte, sau să faci un pipi, sau să-ți lustruiești pantofii, și-a continuat umbra joculețul.
„Dacă puteam, îți dădeam un pumn!", i-am zis în gând, furios.
- Din păcate, nu poți, așa că mulțumește-te cu doar cu visul! a venit replica.
Am lăsat-o să bolborosească și mi-am concentrat atenția asupra soției. După câteva minute de pupice și dulcegării, s-a trezit.
- Adu-mi și mie puțină apă! m-a rugat.
- Imediat! m-am grăbit să-i îndeplinesc dorința.
După ce a băut, i-am luat paharul din mână, l-am pus pe noptieră și am făcut o încercare de a mă cățăra pe ea, dar am fost întrerupt brutal la jumătatea drumului.
- Ce crezi că faci? m-a întrebat.
- Păi... dragoste! i-am răspuns nedumerit.
- Nu scumpule, m-a pus ea la punct, ceea ce faci tu acum e NIMIC!
Și-a reluat poziția de somn și în câteva secunde a adormit.
Momentul ăla „sexy", m-a blocat de-a binelea. M-am îndreptat spre bucătărie și am pus ibricul pe foc. Aveam chef de o cafea.
- Să faci două că beau și eu! a chițăit umbra.
Nu am mai rezistat și am început să râd.
- Acum chiar că am înnebunit! am rostit printre sughițuri.
- Nu ești nebun, m-a asigurat umbra. Nebun erai în cazul în care vorbeai singur, dar tu vorbești cu mine, nu!?...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!