poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3055 .



Domnul Dinu
proză [ ]
Expozitia-fragment de roman

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Hystria ]

2009-09-06  |     | 



Acest domn Dinu nu era un "domn" în sensul adevărat al cuvântului, ce mai, era un mare șmecher, plimbat prin lume și ca orice român care se respectă și puțin...hoț. Hot de inimi, fireste.De loc era din I. dar trăia în B., un oraș foarte aproape de orașul nostru unde acum se vernisa expoziția.
-O, Dinu, sării eu ca arsă ce faci tu aici? Probabil fiindcă accentuasem pronumele sau fiindcă nici profu' nici Dorina nu mă știau nici așa populară nici impertinentă din cale-afară întoarseră amândoi niște priviri contrariate spre mine care eram deja la câțiva pași de Dinu iar pe ei îi urmăream în oglinda unui glasvant special ca să le văd fețele.
-Sunt la o mătușă la un parastas în oraș și am venit aici să mă înveselesc și eu puțin clătindu-mi ochii cu asemenea frumuseți cum nu s-au mai văzut nici la Versailles, spuse el amuzat. Nu știam că o să te întâlnesc tocmai aici.
Eu eram un pic stânjenită fiindcă mi-era jenă să-l întreb ce-a mai făcut de când nu ne-am mai văzut, trecuse în fond doar o noapte- iar de viața lui până cu o zi înainte avusesem tot timpul să vorbim...
Găsisem însă un fir logic în hățișul acesta de sentimente de care avusesem parte de când pusesem piciorul în V.
- De ce ai coborât aseară în B. și n-ai venit direct aici, minții eu? Dorina si profu' se apropiaseră din nou de noi,intrigați, așa că era imperios necesar să mint.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!