poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3914 .



Gură de slăbire
proză [ ]
(Ziceri de dulce)
Colecţia: texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cafe ]

2009-09-01  |     | 



O soție iubitoare și dulce își ascultă întotdeauna soțul, chiar dacă el vorbește singur. Dacă nu mai are urechi să-l asculte, îl urmărește cu privirea. Dacă nu mai are nici ochi să-l vadă, îl urmărește cu detectivii.
Indiferent de situația în care se găsește, o soție dulce își copleșește soțul cu gesturi glucide.
Din păcate, cu cât este ea mai dulce, cu atât este el mai amărât.
Deoarece nevasta g-lucidă dăunează grav sănătății amărâtului!
Și amărâtul, ce credeți că face?! Vă spun eu, face burtă și diabet, pentru că se obezitează! De aceea se spune că vorba dulce multe-aduce…
La început, obezul trece printr-o fază de negare, ascunzându-și burta în pantaloni și diabetul în sânge. Faza următoare este depresiunea, care aduce timpuri nefavorabile în casă, deprimarea bolnavului și revărsarea burții peste…peste ce vrea mușchii burții și n-ar vrea el…
Bărbații cu neveste dulci se recunosc de la distanță, după burtă.
După diabet, nu se recunosc, deoarece acesta nu-i ține la distanță de neveste.
Burta este un adevărat flagel mondial, fiind rea în pantaloni și bună-n ciorbă. De aceea sunt atâția burtoși care se mănâncă între ei…
Și-apoi, se roagă de neveste:
- Mai slăbește-mă, femeie!
Dar femeia se sacrifică din dragoste și cură de slăbire, slăbindu-se numai pe ea, în timp ce pe amărât nu-l slăbește nicio clipă!
Din fericire, există un remediu și împotriva obezității bărbaților, remediu la îndemâna oricărei soții dulci și iubitoare și se numește călirea energiei chi (NAGGING METHOD.
În traducere, călirea chi (se citește ci) sau, într-o traducere totală, ci-călirea.
Se preferă, totuși, englezismul, pentru că multora nu le place limba noastră, care este prea românească și n-are brand.
Terapia este simplă și constă în următorii pași:
1. Dimineața, la micul dejun, o ci-călire ușoară, de jumătate de oră, exact cât să crească ușor tonusul muscular al obezului, de preferat în plexul rușinos, pentru arderea caloriilor. Dacă nu-i ard toate deodată, i se va arde câte una, din când în când. În cazul în care obezului nu-i arde de nimic, e semn că s-a pârlit în altă parte.
2. La prânz, când caloriile sunt în exces, o ci-călire sănătoasă. Se pot invoca tot felul de motive, iar dacă repertoriul s-a epuizat, se poate relua, schimbând ordinea propozițiilor în frază. Obezul nu va observa, ba chiar, datorită glicemiei ridicate, nu va mai ridica nici glasul și nici lingura la gură.
Terapia se aplică pe toată durata digestiei.
3. La cină, ci-călirea trebuie făcută sănătos, pe toate părțile, încât să-i sară caloriile cât colo, cu muștar cu tot, semn clar că terapia prinde. Dacă totuși nu-i sare muștarul, i se spune ceva de dulce, până i se apleacă.
Se va observa suficient de repede că obezul începe să slăbească în mod curent, cu nădejde cu tot, până ajunge la greutatea dorită.
Vă garantez din proprie experiență, că este o cură foarte eficientă. În plus, nu costă aproape nimic! Cel mult…taxele și plata avocatului, pentru divorț.
Dar, ce mai contează asta, în comparație cu marea dragoste purtată amărâtului?!
Că, vorba aia: până nu guști amarul, nu știi ce-ți face dulcele!...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!