poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3913 .



M-orbul găinilor…și al altor orătănii
proză [ ]
Găini și găinării
Colecţia: texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cafe ]

2009-08-03  |     | 



De parcă românilor nu le-ar fi fost de ajuns sărăcia și nevoile și neamul, ne-am mai trezit și stabiliment de boli stranii.
Nenumărate studii de anatomie cumpărată au demonstrat că, în ultima vreme, în România s-a răspândit nu numai gripa aviară, porcină sau boala vacii nebune, dar a apărut și o nouă formă a pneumoniei aviare.
Ea a rezultat prin diverse mutații genetice suferite și nesuferite, ale bacteriei sferice denumite coc și care s-a mutat cu neamuri și prieteni, direct pe teritoriul țării noastre, trecând din coc în cloacă, apărând astfel o nouă clasă de boli, denumite pneumofițe aviare, cu două subcategorii: pneumonița și pneumonica.
Boala este răspândită de către păsările de pradă, de noapte, sau alte bibilici golașe și se face cu ajutorul cloacei, care este păsărica păsăricii, organ extrem de complex, alcătuit dintr-o cameră mică de gazare, plină cu aere comprimate, care, la cea mai scurtă întâlnire cu un obiect ascuțit, de exemplu, o minte, explodează instantaneu, cu fâsuri și fluierături, împrăștiind în atmosfera încinsă tot felul de aere și fițe.
A doua componentă a ansamblului este un înveliș protector, din cauciuc, mai mult sau mai puțin reșapat, în cele mai multe cazuri, de dimensiunile 90-60-90.
Tratate inițial cu prea multă indiferență, nefiind considerate periculoase, pneumofițele s-au putut răspândi în liniște și peste măsură, contaminând tot mai multe medii, cum ar fi cel al show-business românesc, bolnav într-un hal fără de hal, sau cel politic, și mai bolnav…
Pneumonica, de exemplu, are mare afinitate pentru ouăle porumbeilor de talie mică, denumiți Columba, sau pentru diverse ministere, mistere și găinării financiare.
De altfel, ca și pneumonița, care și-a înfipt ghearele în câte-un Penis Curcanul, umflat peste măsură în pene, fie el ex-premier roman, cal traian sau alte lighioane în doi peri și fulgi…
Este chiar glamour ca, la vârsta la care alți împănați abia își târâie junghiul și tusea, să cazi la pat și să te tăvălești în el cu vreo pneumofiță aviară, chinuit peste măsură întărită cu viagra, de călduri și febră musculară…
La care noi, restul românilor, stăm și ne uităm ca niște curci plouate, nu că am avea orbul găinilor, dar te doare bibilica numai când te gândești ce poate face mama Natură cu mutațiile ei, dar și cu mutările la marmacie…
Pardon, farmacie!
Oricum, pneumofițele, fie ele monici, ramonici, monițe, romanițe sau elene, sunt incurabile.
În schimb, pleacă singure, când nu mai au ce suge…
Dacă, totuși, găsiți vreun medicament care să aibă cât de cât efect în tratamentul acestor boli, nu uitați, că el se eliberează fără prescripție medicală!
Prin urmare, în caz de manifestări neplăcute, contactați de urgență Administrația Cimitirelor!
Sau, mai bine, contactați-o oricum!
Că, de nu ne omoară morbul, ne omoară orbirea!
Să fiți sănătoși!


Dicționar explicativ de termeni păsărești anatomo-pat-ologiți

Coc - bacterie sferică, având mare afinitate pentru bastonașele (bacilii) orătăniilor
Cloacă – mutație genetică și generică, derivată din coc, coace; păsărica păsăricii
Curcan – orătanie umflată în pene, pe care m-orbul n-o omoară, dar i-o întărește


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!