poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 929 .



Ca tot timpul.
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [vechi19si21liber ]

2009-06-26  |     | 




Din nou cu prietenul meu imaginar, Petrică, la o cafea și fumăm și noi una mică ( rimă bezmetică).Turn off the radio, dacă nu ințelegeți muzica, cel mai fain e să stai cu Petrică, să mai bagi una mică, pe șezlong la soare, adică la umbră sub un palmier,cu un pahar din ăla cu picior lung cu pina colada, și în fața ta e marea cea mare unde se joacă toți delfinii, și stai și îți spui " de ce trag clopotele, Petrică?". " Ca să băgăm noi una mică ", imi zice el.
In the middle of the tobaco land, because tobaco will give me some "dynamite".
Cu mine e ceva de genul : " it's like you look to your grandfather who smoke some crack". Da' nu e singur, e cu prietenul lui, Petrică.Orice ai face, tre' să rămâi mereu cu cei care fug, care fug mereu de ceva, cu ăia tre' să stai aproape.
Și până la urmă, totul e dragoste și totul este despre dragoste. E mai cool să fi din old-school. I don't want to be no movie star, then i don't want no fancy cars, i just want to be FREE to live my life , to live my own life.
Tehnica imortală-povara filozofiei. Locuri ca El Salvador, Guatemala, Peru, Columbia, Nicaragua, Ecuador și Republica Dominicană, Jamaica, toți suntem în aceeași luptă, toți ne zbatem contra sistemului.
"Chavez, brave man! The people are in arms ! ".Oooo ce haine pompoase ți-ai pus, păcat că nu-nțelegi că tu n-o sa fi ca ei, oricum te-ai îmbrăca, tu rămâi TOT cu NOI.Că ești de-al nostru, nu de alta.Dușmanii mei sunt oamenii albi pe care nu-i văd, nu ăia negrii, că pe ăia nu-i vede toată lumea. N-am nimic cu ei, stați liniștiți.
Cu alte cuvinte, eu nu vreau să evadez de pe plantație, eu vreau să mă întorc, să-mi eliberez poporul, să-i spânzur pe împuțiții care m-au ținut acolo, să le dau foc la case, vreau să preiau comanda și să o redau poporului, pentru că ei au muncit pământul; nu poți schimba trecutul, dar poți schimba viitorul. Așa că nu vă obligă nimeni să stați pe plantație, deschideți ochii odată.
(Gigi) Borugă, iho del puta !!! Până la urmă tre' să fi ca un pit-bull, că altfel n-ai nici o șansă. Misiunea mea e să vă asasinez liric, și să bem un "lemon hart rom" împreună. And if it's doesn't play hip-hop, then FUCK your radio station.Ce ciudățenie, m-am născut în lumea a treia ca să prind al treilea război mondial.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!