poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1230 .



Luna Plina
proză [ ]
Capitolul 1:Suspine in noapte(part 2)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [raluki ]

2009-06-16  |     | 



Mi-am indreptat atentia in directia suspinelor care se auzeau greu in ploaia care batea tot mai tare si furios.M-am concentrat si am mers in jur minute intregi pana cand am vazut o umbar in intuneric.Si am vazut-o...prima data...nu puteam sa-i vad chipul...din cauza parului lung,castaniu ravasit pe fata,udat de ploaia cumplita...eram imbracata foarte subtire...avea o pereche de blugi grii si un maieu rupt movuliu...Plangea de-ti rupea sufletul...M-am apropriat de ea incet...ea si-a ridicat instantaneu ochii la mine privindu-ma cu ura...ochii ei rosii de predatori se uitau la mine cu ura si is-a aratat coltii la mine,hasaind furios...stiam cu ce aveam de-a face...as fi putut sa o omor imediat...ma asteptam ca ura sa reiasa din mine si sa am prabusesc acolo,dar nu a iesit la suprafata,ceea ce m-a uimit pe deplin...cand i-am auzit prima data vocea ascutita,insa asemenea ca un clinchet de clopotei.
-Nu te apropria de mine,a suierat ea.Jur ca...
Dar n-a terminat propozitia...
-Nu vreau sa te ranesc...nu te apropria...nu ma poti ajuta...ai face o prostie daca ai incerca sa ma ajuti...jur ca
-Ca o sa sari la gatul meu sa-mi sugi sangele,i-am raspuns eu cu vocea ascutita,insa calma.
M-am aproriat incet de ea.Ea s-a ridicat si m-a privit cu ochii ei rosii ca sangele si obrajii ei murdari de picaturile de sange ce cursesera...
Mi-am dat jos hanoracul negru care il aveam pe mine si m-am indreptat spre ea...ea s-a uitat curioasa la mine,dar nu m-a atacat.
I-am pus hanoracul punandu-i gluca pe parul ei ud si dandu-i parul de le fata.
-Nu e nevoie sa faci asta,mi-a spus ea cu o voce inceata.
-Haide sa mergem
Si i-am intins mana...ea a sovait putin...dar mi-a luat mana,i-am simtit atingerea rece ca gheata,care m-a facut sa tresar putin,dar eram obisnuit...
Si am plecat amandoi in noaptea cea rece si intunecoasa.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!