poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2865 .



Destinul unui tampit ireversibil
proză [ ]
sau pasiunea pentru Diet Cola

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-06-17  |     | 



Era prea frumoasa si Gicu era prea gelos. Erau de patru ani impreuna , din liceu. Insa ea se facea din ce in ce mai frumoasa iar el, din ce in ce mai gelos. I-a spus ca nu mai suporta si a parasit-o. Ea il iubea sincer. Cu timpul, fetele nu s-au napustit pe el, din contra, nici macar nu-i zambeau . Nu avea nimic atragator, era cam gras si nu se imbraca frumos. Daca ar fi stiut fetele ca e si zgarcit nici macar n-ar fi trecut pe langa el. Ar fi trecut pe langa el doar babe, mosi si tigani cu fete fioroase. Intre timp, ea s-a casatorit, vroia copii. A gasit un baiat bun, frumos, bogat care era si el curtat de femei insa era fidel frumoasei lui sotii. Si iubea mult copiii. Dar cel mai mult o iubea pe ea. Dupa cativa ani l-au concediat pe Gicu de la firma , l-au prins furand. Au fost o.k. si i-au platit despagubirile . A incercat sa se angajeze in alta parte dar toti dadeau telefon la fostul boss pentru recomandare. Si el le spunea de ce a fost Gicu concediat. Incet incet, a terminat toate economiile. S-a mutat inapoi la parintii lui , niste sarmani bolnavi care stateau cu chirie. Dupa ce au murit, Gicu a ajuns in strada, cum se spune pe englezeste, homeless. Intr-o zi , ea a trecut pe langa el si nici macar nu l-a recunoscut. Asa barbos si murdar. In momentul asta ar trebui sa va curga lacrimile ca dupa un episod lacrimogen de telenovela braziliana dar nu e cazul. Gicu a avut si un pic noroc. In toata perioada asta nu a baut, nu a fumat nu a luat droguri. Era atat de zgarcit incat placerea suprema o avea de la Diet Cola. Cand nu a mai avut bani s-o cumpere facea niste ture prin restaurantele cu terase si culegea de pe mese sticlele jumate pline lasate de clienti. Din cauza ca nu era viciat mintea lui ramasese neschimbata. Minte de magazioner cu sapte ani experienta.Trebuia doar ca cineva sa-i dea o sansa. Si a primit-o. Seful Mafiei locale l-a angajat ca ucigas platit din cauza ca politia nu reusise sa-l racoleze ca informator. Nu aparea pe nici o lista , nu fusese niciodata arestat . Si a primit Gicu primul plic, asa, ca in filmele cu ucigasi profesionisti. Prima " misiune ". In poza, ea cu cei trei copii si barbatul ei , fericiti , iesind de la cumparaturi. Insa victima, insemnata in poza si mentionata la adresa respectiva trebuia sa fie tocmai ea, Gina Popescu. Care se facuse si mai frumoasa si eleganta. Un mariaj fericit duce la infrumusetare. Isi facuse planul, cu singe rece, o intilnire fatala cu prima dragoste . In momentul asta, daca cumva ati ajuns cu cititul pana aici, trebuie sa va opriti si sa va spuneti " la filmul asta am mai fost de atatea ori ". Insa nu e cazul, cine va continua sa citeasca va avea un orgasm filozofic la sfarsitul lecturii. Oare ? Si cand te gandesti ca totul a inceput de la frica lui Gicu de prea multa frumusete la bratul lui. Nu s-a gandit niciodata, nici o clipa, unde a gresit el. Doar s-a lasat invins de propria lui slabiciune de a nu suporta sa se ia si altii de gagica lui, prea frumoasa pentru el. Asta era, nu suporta ca nu o merita. Si era prea prost sa inteleaga ca ea il iubeste si asa, ca pentru ea el era barbatul ideal, Gicu Gheorghe , un nimeni cu diploma......un nimeni cu diploma....un nimeni cu diploma..........un nimeni cu diploma..........


- Giculeeeeeeeeeeeee, mama ta de lenes iar ai adormit ma talambule ? Trebuie sa inchid magazia. Te-asteapta Gina, gagica-ta , in parcare. Gicule ? Ce bucata s-a facut, pe zi ce trece mai frumoasa. Ce o fi gasit la tine ? Hai du-te repede ca Gogu curvaru' o interogheaza despre filozofiile existentei de un sfert de ora si ea rade de se prapadeste. Hai, valea. A plecat Gicu leganandu-se si s-a dus in parcare la Gina Stamate, iubita lui. Dupa ce i-a spus ca totul s-a terminat intre ei lasand-o plangand in Loganul cel nou, a plecat sa-si cumpere Diet Cola de la Metro, ca nu mai avea in frigider.


....cum adica ma Balaure, vrei sa zici ca e vorba despre Gicu care a visat si s-a trezit din vis ? ...asa ceva, vezi tu Fat Frumos, povestea asta , destul de nereusita, scrisa in graba, din prima, vrea sa spuna de fapt ca unii oameni, cand ating cu talpa un rahat si totusi isi dau seama la timp ce se va intampla daca apasa cu toata forta, apasa cu toata forta......nu inteleg....nici nu trebuie, hai, valea, ai venit sa-mi tai capetele cu sabia ta de plastic si drept rasplata, in loc sa te " bronzez " un pic cu flacarile din narile mele superbe, fac filozofie cu tine.....hai , cauta-te la tac' tu acasa , nu mai am rabdare....hai ma Balaure, te rog, si prietena mea e frumoasa insa nu-mi pasa cine o curteaza, sunt homo....ihs...pleaca de aici perversule......hey, am glumit, vezi, oi fi tu filozof dar nu stii de gluma....bine...te las sa dormi la mine noaptea asta dar maine te evapori ca ma plictisesti.....daca facem baie impreuna nu o sa te plictisesc....ptiu...ptiu....lighioana ce esti....hai , gata , la culcare.....


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!