poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1995 .



Amenințarea fantomei : ultimul episod
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]
Atentie!!! Acest text a fost scris in anul 2000!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Emil Carageorge ]

2005-05-26  |     | 



Mediafax, 14 septembrie 2004: „Corespondentul nostru la Cotroceni transmite că, acum câteva minute, președintele a fost transportat de urgență la Spitalul Elias în stare foarte gravă. Surse autorizate care doresc să-și păstreze anonimatul afirmă că acesta s-ar afla în comă. Suferind de mai mult timp de o gravă afecțiune biliară, starea de sănătate a domnului Iliescu, acum in vârsta de 74 de ani, s-a agravat în mod continuu în ultimele ore.
Conform Constituției, atribuțiunile președintelui au fost preluate de președintele Senatului, dl. Adrian Năstase.
Se pare că Ion Iliescu nu se va mai putea bucura de un nou mandat prezidențial, deși reușise să modifice Constituția astfel încât un cetățean să poată fi ales președinte de 3 ori, iar conform ultimelor sondaje se afla pe primul loc în preferințele electoratului cu 56% din intențiile de vot, la mare distanță de al doilea contracandidat, Corneliu Vadim Tudor, creditat cu doar 27 de procente.”


Revista presei, 15 septembrie 2004

Adevărul: „Dispariția președintelui Iliescu ar putea conduce la o disoluție a autorității statului fără precedent”
România Liberă : „Iliescu în comă / O NOUÃ ȘANSÃ PENTRU ROMÂNIA / O vom rata și pe aceasta?”
„În chiliile lor, călugarul Vasile și călugărul Emil se roagă pentru sufletul celui păcătos.”
Evenimentul Zilei: „Reporterul nostru deghizat în asistentă a văzut totul: PRIMELE CLIPE DE COMÃ ALE LUI ION ILIESCU.”
Academia Cațavencu: „Iliescu, fie-ți milă,
Și fă-ți un transplant de bilă!”
Jurnalul Național: „Adevăruri scandaloase: Bomba cu efect întârziat / PÂNÃ LA URMÃ VIRUȘII L-AU DOBORÂT”
„pagina 5: Dl. senator Voiculescu propune ridicarea unui mausoleu”
„Nu ratați! În această seară la Antena 1: Ion Iliescu – o viață dedicată poporului și democrației”
Ziua: „Nu lăsați istoria să se repete / ILIESCU NU TREBUIE SA MOARÃ ÎNAINTE DE A NE DEZVÃLUI CONTURILE SALE SECRETE”
Cosmopolitan: „Sex în trei: Plăcere firească sau perversiune?”
Cronica Română: „Ion Diaconescu e optimist: CDR se poate reface!”
Dimineața: „Un model pentru fiecare dintre noi: SÃRAC ȘI CINSTIT, ZACE ACUM PE UN PAT DE SPITAL”
Pro Sport: „Adi Mutu confirmă: ÎNTOARCEREA LA DINAMO ESTE DEFINITIVÔ
România Mare: „Români, nu disperați! VADIM TRÃIEȘTE!”
„C.V. Tudor îi transmite anticipat condoleanțe doamnei Nina și îi promite că va desăvârși realizările acestui vizionar.”
„Ungurii pregătesc o rebeliune pentru reintrarea în legalitate a UDMR.”
Washington Post: „Președintele Gore ia în calcul reacordarea clauzei națiunii celei mai favorizate României”
Vocea României (serie nouă): „La inițiativa ziarului nostru s-au strâns până acum 10.000 de semnături pentru modificarea Constituției astfel încât un cetățean să poată candida la președinție până la eliberarea certificatului de deces.”
Totuși Iubirea: „Doctorul Oprescu ne liniștește: O LACRIMÃ ÎN GHENCEA, UN ZAMBET LA ELIAS ”
Formula AS: „Sfatul medicului: Nu se recomandă prelungirea suferinței bolnavului comatos.”
„Bunicuța le știe pe toate: Bancnotele murdare se spală în Elveția.”
Dilema: „Putem legaliza euthanasia?”
Azi: „Clonarea – soluția miraculoasă a mileniului trei”
Capital: „PIAÞA RASDAQ ATINGE UN NOU MINIM RECORD / Se așteaptă un reviriment după ultimele știri de la Cotroceni”
Le Figaro: „După succesul contractului Airbus, TAROM ar putea cumpăra avioanele Concorde de la Air France”
Național: „Regele Mihai veghează necontenit la patul președintelui Iliescu”
„pagina 2: Pentru orice eventualitate / CATEDRALA MÂNTUIRII NEAMULUI AR PUTEA FI INAUGURATÃ ÎN CÂTEVA ZILE”
Cotidianul: „Dispariția președintelui Iliescu ar putea antrena o explozie a prețurilor la produsele de bază”
„Sute de scrisori de susținere a președintelui trimise pe adresa lui Ion Cristoiu de oameni ai muncii”
Sunday Telegraph: „Situația de la București ar putea determina o relaxare a politicii Regatului în privința imigranților.”
24 Ceasa: „Bulgaria, ca deținătoare a președinției prin rotație a UE, va propune instituirea unui val special de aderare, pentru a mări șansele de integrare ale României.”
22: „Politica moralei și morala politicii: Tangențe, latențe, prolegomene”
Libertatea: „S-a făcut dreptate / PÃGUBIÞII FNI: UN NOU PROCES CÂȘTIGAT / Se așteaptă judecarea recursului”
Popcorn: „Valahia și ultimul lor hit latino: CUR MALA”
Curentul: „Inflația prognozată pentru acest an ar putea fi mai mică. Un procent de 360% este cam pesimist, afirmă premierul Viorel Hrebenciuc.”
Atac la persoană: „De ce trag clopotele, măi animalule?”
Zavtra: „Telefonul roșu a fost pus pe robot”
Le Monde: „Adrian Costea îi caută pe moștenitorii lui Ion Iliescu pentru a-și recupera datoriile din tipărirea afișelor electorale”
Magyar Nemzet: „Túl fiatal a halálhoz”
Euro News: „No comment”


Cosa Nostradamus

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!