poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1963 .



Mici dialoguri . ( 1 )
proză [ ]
Tandem

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-05-05  |     | 



- Domnule , pot sa va ajut cu ceva ?
- Da, du-te la dracu' si ia-o si pe soacra-mea cu tine .
------

- Domnule nu mai tipati atat de aproape de nasul meu , va pute rau gura a fecale de caine .
- Da ? Asta vroiam sa va spun si eu, e de cand am mancat trufele cumparate de la dumneavoastra.
- Aoleu ! Marineeeeee.., ti-am spus sa nu-i mai dai oase lui Rocky, ca dupa aia se caca pe platoul cu trufe.
-----

- A pierdut cineva un portofel din piele maro plin de bancnote ?
- Eu, eu , eu, e al meu, ba al meu , nu domnule e al meu , eu , eu, ...
- Bancnotele sunt bani albanezi si portofelul e cam rupt si...
- Neee.., nu e al meu, nu eu, uite al meu e la buzunarul de la camasa, si eu l-am gasit pe al meu, nu e al meu...
-----

- Ce fetita draguta si singura pe strada. Cati ani ai ?
- Tlei ani zumate.
-Daca-ti cumpar o inghetata imi dai un pupic ?
- Maaaaaami ...taaaaaatiiii....veniti lepede, inca un pedofil vlea sa-i alat pasalica.
-----

- Draga Maria, iesim de atata timp impreuna si...
- Si...????
- Si...impartim deja acelasi pat de sase ani si...
- Si ..????
- Cred ca a venit timpul sa-ti fac o propunere...
- Vai Ionele, astept asta de atata timp ..
- Si eu draga Marie ,... vrei sa ....facem si noi sex oral ?
------

- Tata , am doua vesti bune. Cu ce sa incep ?
- Ionele, incepe si tu cu aia mai putin buna.
- O.K. am facut analizele si nu am SIDA.
- ??????..si...?
- Nici Gyula , amantul meu, nu e bolnav....tata ce ai ?
esti cam palid...adevarat, intentionasem sa va spun ca sunt homo de ziua mamei dar.....aoleu , mamaaaaaaa... vino repede ...a lesinat tata si nu misca ..tata, tata, trzeste-te ...azi e 1 aprilie...batrane, te-am pacalit , ce-i cu tine ?
-------

- Ajutati un om amarat si batran care nu are ce sa manance,domnule ai asa un Mercedes frumos fie-ti mila de un amarat si ajuta-ma , n-am mancat nimic de doua zile...
- Ui..nu-mi vine sa cred .... Domnu' inginer Marinescu ? Uzinele 23 August ? Director de cadre ? 1975 ?
- Dddd...a ..eu sunt, ...dumneata ..esti... George ....George...George...imi sta pe limba...
- George Lupu, fiul cel mic al paznicului Vasile Lupu, iti mai amintesti , ai asmutit cainele pe mine ca am sarit gardul in curtea uzinei sa-mi recuperez o minge de fotbal. Uite, ia un rest de covrig sa-ti potolesti foamea.
-------

-Mamaaaaa lu' Gigeeeel !!!! , Gigel se masturbeaza fara intrerupere.
-Gigeleeeeee, te omooooor, o sa te spun dirigintei, nemernicule.
- Mamaaaaa lu' Gigeeeel !!!! , diriginta lui Gigel tocmai face sex cu dom' Director Vasilescu si Gigel trage cu ochiul ca au uitat geamul deschiiiiiiis...Gigele mai incet frate...
------

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!