poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2424 .



Sporturi False (2)
proză [ ]
Tenis pe gheata

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [pkiseleff ]

2005-04-29  |     | 



Întâlnirea de astăzi cu sporturile false vă este adusă de:

Federația Română de Tenis pe Gheață

și

Whisky Bacovia – “Alcoolizat, bătut de ploi”

Traian Bogoescu: Bună ziua, doamnelor și domnilor, și bine ați venit la un nou meci din cadrul sporturilor false.
Amza Simion: Da, astăzi comentăm meciul de tenis pe gheață dintre Cristian Munteanu și Mădălin Muțu. Meciul se desfășoară pe un lac înghețat din munții Făgăraș, iar arbitrul este Relu Păduraru, din Hârșova.
Bogoescu: Munteanu se pregătește să servească, dar mingea îi este luată de o pasăre. Se pare că toate mingiile au fost furate de această pasăre.
Simion: Este un bâtlan, din câte văd eu.
Bogoescu: Bâtlan?
Simion: Da, bâtlan.
Bogoescu: Poate să fie orice, toate păsările mari sunt la fel.
Simion: Dacă ai avea cunoștințe minime ai știi că e un bâtlan. Oricum ar fi, meciul continuă, cei doi jucând acum cu pietre în loc de mingi.
Bogoescu: Spectatorii nu par fericiți, mai ales atunci când pietrele ajung în tribune.
Simion: Munteanu și Muțu s-au oprit acum pentru a bea o cafea.
Bogoescu: Un mesaj din partea sponsorilor noștri: Vă simțiți de parcă ați fi într-un sicriu de plumb? Beți Whisky Bacovia!
Simion: Meciul continuă, Munteanu conduce la seturi.
Bogoescu: Așa este, însă Muțu este ajutat de un prinț japonez.
Simion: De unde știi că e prinț?
Bogoescu: Dac-ai avea cunoștințe minime, ai știi că e prinț.
Simion: Mă rog, suntem deci în această situație de doi contra unu, iar Munteanu pare obosit.
Bogoescu: Asta deoarece joacă cu mâna stângă, deși e dreptaci. Acum a apărut însă și ajutorul lui Munteanu: o ciupercă.
Simion: Cum poate să îl ajute o ciupercă?
Bogoescu: Nu cred că o să-l ajute prea mult, deoarece e îmbrăcată subțire, iar aici e foarte frig.
Simion: Se pare că s-a întors acel bâtlan.
Bogoescu: Da, așa este, aruncă cu mingi în Munteanu.
Simion: Nu-l nimerește, Muțu se urcă într-un tren.
Bogoescu: Da, acum câteva secunde a apărut acest tren, Munteanu se urcă și el.
Simion: Se urcă și arbitrul Păduraru și spectatorii, cred că trebuie să mergem și noi.
Bogoescu: Dar n-avem bilet.
Simion: Nu contează, suntem comentatori de Sporturi False.
Bogoescu: Aha, deci merge cu alea de presă?
Simion: Taci și intră în tren!
Bogoescu: Meciul continuă în tren, acum cei doi au și câteva mingi adevărate.
Simion: Da, dar joacă extrem de prost, cred că s-au obișnuit cu pietrele, iar ajutoarele nu s-au urcat în tren. Acum, o lovitură puternică a lui Muțu, mingea se îndreaptă exact către fața lui Munteanu…
Bogoescu: Munteanu însă s-a aruncat din tren, iar arbitrul Păduraru l-a declarat pe Mădălin Muțu învingător.
Simion: Trenul s-a oprit, suntem aici la…Sibiu și ne luăm la revedere de la dumneavoastră, spunându-vă că…
Bogoescu: Munteanu a apărut din nou, contestă decizia arbitrului, spunând că s-a aruncat din tren pentru a-l lua prin surprindere pe Muțu.
Simion: Arbitrul Păduraru nu stă de vorbă cu Munteanu și îl trimite acasă.
Bogoescu: Munteanu îi dă un pumn bătrânului arbitru, crezând că e mult mai puternic.
Simion: Aceasta s-a dovedit a fi o mare greșeală. Păduraru îl bate pe Munteanu cu o singură mână, cu cealaltă cântând la pian.
Bogoescu: Un frumos pian marca Willingen – Van der Berg…
Simion: Da, cam atât de aici, de la Sibiu, ne reîntâlnim la meciul de ping-pong pe autobuz dintre Emil Petreanu și Bogdan Rădoi.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!