poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2492 .



Ce-i femeia?
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [copita ]

2005-04-29  |     | 



Ce-i oare femeia? Un obiect, un lucru un mister. Eceva ce traieste pe langa casa omului si se hraneste cu zilele acestuia. Nu vreau sa fiu acuzat de nisoginism dar femeia reprezinta un lucru nepretuit numai pentru cei care nu sunt misogini. Femei reprezinta un obiect pe care l-ai vazut intr-o vitrina si pe care dupa ce ai reusit sa-l achizitionezi nu stii cum sa-l folosesti , obiectul pierzandu-si in acest fel importanta. E ceva ce ti-ai dorit atat de mult dar in momentul in care ai reusit sa-l obtii nu mai esti la fel de incantat. E un obiect folosit de barbati in scopul distractiei si al destrabalarii. E un lucru ce nu da dovada de stapanire de sine , putand deveni astfel vulnerabil si deci o prada facila pentru Don Juanii care cauta sa-si imbogateasca palmaresul. E un inger, o zana, un crai, o zeita,dar poate deveni usor un demon sau spirit malefic.E ceva ce te incanta initial apoi te dezamageste. E ceva ce poate fi usor achizitionat dar care se dovedeste greu de intretinut. E ceva care te adora initial dar care poate extrem de usor sa te ignore sau sa te paraseasca fara sa aiba nici o remuscare sau parere de rau, pentru ele barbatul reprezentand doar o varianta umana a vibratorului . E o fetita ce greseste in mod repetat, dar care vrea sa nu-i fie confiscata jucaria ( prietenul pe care tocmai l-a inselat) . E cea mai buna persoana doar in momentele in care stie ca poate beneficia dupa urma bunatatii sale. E ceva ce binedispune barbatii recreindu-i si oferindu-le o stare de buna dispozitie.
Totusi fratilor eu raman la parerea ca femeia e cel mai frumos lucru ce i se poate intampla omului.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!