poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1219 .



Începutul slujirii întunericului
proză [ ]
nu are nici o logică...vine stăpânul...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [DeadFormy ]

2005-04-21  |     | 



Durerea nesfârșită reîncepe odata cu vechile coșmaruri revenite în mintea mea noapte de noapte, miercuri de miercuri. Ele sunt susținute de catre filmele de groază din fiecare seară la care se adaugă și tunetele și fulgerele din zona această (a ecuatorului). În seara aceasta la ședința de spiritism din mormântul lui lui "Thanatos". Ședința începe odată cu urletele vârcolacilor, este ora douasprezece fix și acum a ajuns și prietenii Contelui Dracula.
Dar ce se întâmplă, cine îndraznește să ma deranjeze, în momentele critice ale ritualului?, cine să fie?, cine?!!!se pare că se apropie cu desăvârșită atenție și precauție de parcă mi-ar simți mirosul de la o poștă... Acum i se observă îmbrăcămintea stranie pentru mine, se pare că are o armură stralucitoare în care te-ai putea vedea perfect, chiar mai bine decât într-o oglindă de cea mai bună calitate; dar ce să caute o astfel de armura din secolele de demult în prezent, nu are nici o logică ce ar căuta cineva într-o astfel de armură în prezent unde nu vezi așa ceva nici la cel mai mare muzeu din lume... Imediat îsi va arăta fața sau cel puțin așa cred eu. Nu nu se poate să fie el, nu el; mai bine era un Zeu al distrugerii de cât el, nu această monstruozitate revenită din "tartar"; cel fară de inimă și suflet, cel fară sentimente, și un mare mitocan:el este fratele ororii si disperarii cel care nu iarta nimic dar nu pot dezvalui numele caci acum sunt slujitorul lui;iar cand ma voi elibera am sa spun tuturor cine este acel misterios luptator al Întunericului.
Se cutremura totul cred că vine stăpânul, trebuie să dispar acum...
Veți afla totul în partea adoua când mă voi elibera, dacă mă voi elibera vreodată.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!