poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1907 .



De vorba cu Dr.Sex .( 1 )
proză [ ]
rubrica de ziar

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-04-19  |     | 



Intrebari reale luate de pe Internet.

Un fidel cititor din Sighetul Marmatiei, Vasile.G.

intreaba:

Prezervativul trebuie sa acopere si testiculele?

Raspuns:

Vasilica draga, asta e intrebarea zilei, pe onoarea mea. Daca din gresala ai cumparat masura extra large, ar fi bine sa le acopere, altfel dupa primele penetrari il pierzi. Dar daca cineva te-a pacalit si ti-a povestit ca barbatii ejaculeaza si prin testicole ori a ras de tine ori i le-a ciuruit nevasta-sa cu o coasa din cauza ca vine prea des beat, acasa, si nu-si face datoria de barbat. Concluzia, daca e loc si pentru testicole, da-o la lungit sau nu te supara pe nevasta prea tare, daca te insala din cand in cand cu badea Gheorghe. Badea tocmai m-a intrebat disperat de unde se cumpara prezervative extra large care ajung si pana la testicole nu numai pana la jumatea "batei".
-------------------------------------------------------

Ion Limba din Craiova intreaba sfios:

Cunilingus in timpul ciclului ... pericol ?

Raspuns :

Ioane, pentru tine, doar pericol sa semeni cu un vampir dupa aia. Dar daca te concentrezi numai in jurul organului ala pe care mi-e rusine sa ti-l indic, nici macar Dracula nu iesi. Perversu' dracu '.

-------------------------------------------------------

Marcela V. din Galati prezinta urmatoarea problema:

Partenerul meu prezinta siguranta daca este casatorit?

Raspuns:

Marcela draga, daca e bogat si tine un apartament pentru tine, mai mult de un an, e sigur. Daca iti cumpara cadouri regulat (nu numai de tine) e si mai sigur. Dar daca nu divorteaza si te ia pe tine de nevasta, un singur lucru e sigur. Te pricepi la sex. Daca te referi la boli venerice he..lloooooo ...ou.... prezervativul s-a inventat de mult timp.

-------------------------------------------------------


Maria Sterilescu din Ploiesti intreaba foarte ingrijorata:

Se poate sa capeti infectii de la penetrare cu degetul?

Raspuns:

Draga Maria, daca e sadic si are murdarie sub unghii, fa un antitetanos dupa. Totusi te-as sfatui ca penetrarea sa fie cu penisul, de preferat unul mare si sanatos. Nici un pericol de infectie.

-------------------------------------------------------

O doamna anonima din Bucuresti pune urmatoarea intrebare:

Care sunt bolile care se pot transmite prin sex oral ?

Raspuns:

Exista o boala noua, care s-a raspandit dupa revolutia din 89. Se numeste boala "Oralita Cronica" si e intalnita mai des, la barbati. Se manifesta prin dorinta de sex oral la volan, in timpul unei calatorii de serviciu cu o prezenta feminina in autoturism. La femei e destul de raspandita si se manifesta prin dorinta acuta de a face placere partenerului si pe nespalate. Netratata ea provoaca infectii si herpesuri. In rest, exista si prezervative cu gust de fructe. Prezervative pentru limba inca nu s-au inventat. Medicamentele pentru aceasta boala sunt subsidiate de stat dar nu au multi cumparatori.

O saptamana placuta.

Dr.Sex


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!