poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1933 .



Autoeducare sexuala. ( 1 )
proză [ ]
impreuna

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-04-07  |     | 



Autoeducare sexuala. ( 1 )

cuvant inainte:

Oamenii au transformat instinctul de reproducere in arta de a produce si a primi placerea carnii. De fapt asta e marea deosebire intre oameni si animale.

-------------------------------------------------------


Ion si Maria s-au casatorit la 17 ani. De ce ? Intrebati-i pe ei. Dupa un timp Maria si-a dat seama ca exista ceva care nu a experimentat in relaitate : orgasmul . Ion a fost primul barbat din viata ei si , deocamdata , singurul. Dupa ani de zile femeile marturisesc ca marimea nu conteaza sau ca marimea conteaza. Mica si vesela ( o expresie inventata de barbati ) sau sa fie mare ca de veselie se ocupa ea. Maria era o femeie rusinoasa si nu avea curajul sa se revolte . Ion era multumit si nici prin minte nu-i trecea ca nevasta lui cea frumoasa si doritoare e asa de frustrata sexual.

Intr-o zi a aparut pe noptiera lui Ion un material fotocopiat, downloadat de pe internet .
- Fa, cine a adus asta ?
- Ioane, am copiat-o de la o colega , la serviciu. Mi-a zis ca de cand ea si Vasile, barbatul ei , au studiat materialul asta ...le-a fost mai bine la pat.
-Cum fa , adica cu mine nu e cel mai bine ?
-Nu. Ioane, oi fi tu cel mai tare dintre hotare dar eu nu stiu ce e aia orgasm.
- Fa Marie, nici eu nu am auzit de cuvantul asta.
S-au lipit unul de altul si au inceput sa citeasca impreuna.

www.nebunii.ro/forum - romantic.
" Orgasmul, placerea care o merita fiecare femeie si care intareste instinctul vital si antreneaza secretia oxitocina, hormonul care mareste placerea sexuala.
Pentru barbat dorinta cea mai erotica este de a duce femeia la extaz, orgasmul suprem, (nu-i asa?) "

-Uite fa ca scrie aici de orgasm, ca e placerea pe care o meriti.
-Da Ioane , o merit dar nu stiu ce e aia.
Tu termini si te zgudui ca rata de la Strehaia cand nu
porneste iar eu nu simt nimic.

-Ce sa fie aia secretie oxitociana care e hormon ? Ce e aia hormon ? Ca daca-l gasesc iti maresc placerea cu el.
-Nu stiu Ioane , dar daca-l gasesti sa ti-l bagi in chiloti , poate mareste si altceva decat placerea. Dupa aia, ma aduci la extaz.
-Ce e aia extaz fa ?
-Fraiere, nu vezi, orgasmul suprem.
-Daca e suprem tot nu stiu ce e aia , hai citeste mai departe. Ce-ar fi sa-ti dai jos halatul ala , e cam cald. Uite eu am numai izmenele pe mine. Alea , marca Mike, care boxeaza. Le zice boxeri. Hai , da-i bataie cu cititul.

" cum se declanseaza orgasmul? nu este usor intotdeauna, dar puteti ajuta corpul sa atinga orgasmul, creind un aflux de singe si ridicind sensibilitatea in punctele cerute.
Vorbiti mereu cu partenera si gasiti timp pentru aceasta, este necesar atunci cind nu cunoasteti orgasmul. Impreuna veti reusi !! "

-Ioane, baga la cap , orgasmul se declansaza daca conversam .
-Fa, pot sa te conversez si sa te intreb ce e de mancare dupa aia ?
-Ah Ioane, numai la burdihan ti-e gandul. Ada orgasmul si-ti fac ciulamaua preferata.
-Auzi fa, zice ca sa-ti dau borsul in punctele sensibile , e neserios , desi daca ma enervezi cu prea multa conversatie te sparg la nas.
-Ioane , fraiere , sangele vine de la vorbit tantalaule. Si orgasmul . Ai sa vezi tigrule ca impreuna il facem noi sa ne viziteze. Da-i mai departe. Uite , urmeaza instructiunle.

" femeia trebuie sa se gindeasca ca respira in interiorul vaginului sau. "

-Fa Marie, eu cred ca daca te gandesti ca iti bagi capul acolo , o sa ai mai curand o senzatie de sufocare, nu de orgasm.
-Ah, Ioane, tare prost mai esti. Zice asta ca sa ma gandesc ca vaginul respira in interior la el , acolo.
-Bine fa , dar sa nu respire prea tare ca se face curent si racesc dupa aia. Citeste mai departe .

" contractati fesele, muschii anali "

-Cum fa , adica sa incordezi curul ? Ce faci fa ?
-Ce sa fac respir in vagin si contract fesele. Exersez.
-Doamne, mare e gradina . Si unde e rolul meu ? Impreuna ?
Ce mai scrie ?

" mingiiati clitorisul, si lasati si partenerul sa o faca . lasati sa va linga clitorisul "

Ramasera muti amandoi.
-Ce e fa ala , clitoris ? E un caine pe care-l mangai ? Rasa clitoris ? Si eu trebuie sa-l ling dupa ce-l mangai tu ? Se rosi Maria , ii lua mana si ii duse aratatorul la locul cu pricina.
-Ioane , asta e clitorisul , e ala pe care mi-e rusine sa ti-l indic cu vorbele , tantalaule.
Toti barbatii adevarati stiu ce e aia.

va urma...

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!