poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1768 .



Eu cu tine. Tu cu mine!...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Medicu ]

2005-04-03  |     | 



Ce urat ma vad in oglinda dimineata... ce frumos ca-s mare si sunt mic... ce poate sa nu fie, ce poate sa fie... Te trezesti de dimineata degeba... te duci la curs si te intalnesti cu aceleasi fetze batrane si zbarcite... aceleasi banci, aceleasi vorbe, aceleasi baruri si acelasi soare, in fiecare zi calci aproape aceiasi pasi si tot iti spui ca o sa o iei pe alta parte... ce stearbed de frumos. Stau si ma uit in oglinda in acesta dimineata si ma vad frumos... ce se-ntampla oare... am sa mor, am sa ma imbogatesc, am sa salvez pe cineva de la moarte... si te intalnesc pe tine. Nu mai stiu ce sa fac...gata ... sunt pierdut...se pare ca farmecul de pitbull nu pot sa-l mai folosesc pe tine, nu mai merge sau pur si simplu nu-l mai am... imi inmoi genunchi, imi ingheti ochii, imi inrosesti urechile, imi opresti creierul si-mi pui inima in functiune. Ce frumos ca te uiti la mine, ce frumos ca-mi zambesti, ce prost sunt ca nu zic nimic, ce repede trece timpu, stiu ca pe de rost tot ce vorbim si totusi n-am nimic notat. Ne despartim te privesc de la distanta si nu mai tin nimic minte din ce s-a intamplat se pare ca singurul lucru din capu meu e imaginea de pe retina, in care te am pe tine... mie frica sa clipesc, mie frica sa vorbesc, cu frica sa nu te parasesc. Acum nimic nu mai e nou, nimic nu mai e vechi, nimic nu mai e frumos, nimic nu mai e urat sunt doar eu care ma uit la tine. Usor se aprinde un foc in mine si-astept clipa in care ne vom reintalni sa pot sa inchid si eu o chii sa-mi misc buzele si sa-mi linistesc inima care merge ca si un motor de Ferrari. Ce bine ca ai venit la mine, IUBIREA MEA.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!