poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2537 .



Midipovestiri ( 1 ).
proză [ ]
prelungite.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-03-24  |     | 



cuvant inainte:

Test .
Cand un om pe care il iubesti si il respecti, te face prost , reactia ta poate sa fie una din urmatoarele :

1) Sa nu-l mai iubesti si sa te feresti de el.
2) Sa-l iubesti si sa-l respecti si mai mult .
Asa aflam daca esti fudul si prost sau numai prost.



Prostu, prostu , cainele nostru.....prostu , prostu , cainele nostru....prostu....
Cand era copil , Gigel era de rasul gastii . Toti il faceau prost , se hlizeau la el si nu se sfiau sa-l suduiasca nici cand se plimba de mana cu parintii lui.
Copiii din sat erau ca niste animale de prada , care insa ucid de placere.
Gigel suferea ingrozitor, ar fi vrut sa fie si el ca ei , destept , puternic si respectat.
Tatal lui , un om rusinos , renuntase sa mai iasa cu Gigel la plimbare.
Mama lui Gigel, o femeie slaba de inger, plangea si-i spunea ca Dumnezeu ii recompenseaza si pe prosti, pe lumea cealalta.
Dupa 30 de ani de cand a parasit satul , multi miliardarul Gigel Manea a revenit ca sa-si ingroape parintii. Murisera in aceeasi zi . In somn. De parca ii organizasera lui Gigel , impreuna , ultima vizita in satul natal.

------------------------------------------------------------

Vecinul meu Gogu Blaugiub , si-a parasit nevasta la doi ani dupa casatorie.
Se saturase de prostia ei . Si povestise la toata lumea cat de proasta e , ca nu stie nici cum se bate un cui in perete, cum se schimba o siguranta , cum se schimba o roata la masina. Si cate si mai cate. Stie doar sa gateasca si sa se gateasca .
Marilena Blaugiub , nu s-a emotionat prea tare ca a fost parasita, mai cu seama ca Gogu ii lasase ei apartamentul cu trei camere . El luase masina lui iubita si se mutase la o usurateca care stia ce sa faca cu ciocanitoarea lui si-i oferea siguranta si multa placere.
Marilena nu s-a recasatorit dar si-a pastrat numele de familie. Avand in vedere ca in Romania exista nume ca Buba , Stricatu , Nespalatu , Gainat , Pisu , Bot de rata ,Gunoi , Muc , Regulatu , Castron , Pierde vara , si asa mai departe, Blaugiub e un nume mai normal. E chiar de origine turceasca.

Au trecut 5 luni ani de atunci.
Alaltaieri m-am intalnit cu Gogu pe strada. Era beat si jerpelit.
S-a tinut de mine scai, sa urc sus la el sa bem o bere si sa ne uitam la un film " special " pe care nu l-a vazut inca. Il primise de la un bun prieten , pe gratis, cica
sa-i invioreze viata sexuala. De parca mai avea una.
Un cotet de porci era mai placut decat garsoniera lui.
Diferenta mare dintre ele e ca a lui Gogu mirosea puternic
a fum de tigara.
Mi-a povestit ca l-au parasit toate femeile, ca e somer si
inca o luna termina ultimii bani luati pe masina vanduta.
A desfacut berile, am luat o gura de spuma , a bagat filmul,
am grohait in tihna si a aparut genericul.

Titlul : Femeie priceputa cauta instalator priceput.
Actori : Iron Johnny si Marilyn Blowjob.
Regizor: Jose Martinez Popescu.

Actiunea pe scurt, Marylin invita instalatorul, el suna la usa, ea deschide usa imbracata sumar. El intra inauntru zambind smechereste.
Deodata ea ia un ciocan si incepe sa bata un cui ca sa agate un tablou. Instalatorul incepe sa o linga peste tot si ii lucreaza la toate scurgerile ,
isi face meseria . Si ea ii curata furtunul si asa mai departe. Ah ..uh...ah...uh...aaaaaaaa....

Dupa aia o scena cand se stinge lumina si Marylin schimba siguranta. Instalatorul , in timpul asta , o cerceteaza la toate sigurantele , si ea ii curata surubelnita din cand in cand.

La sfarsit, cea mai tare faza, coboara amandoi in parcare,
ea se apuca sa schimbe o roata, ea cu cricul masinii si el
cu pompa lui, ii baga aer in carburator. Ah..uh...ah..uh...


Si asa se termina filmul.Ah..uh...ah..uh...

Gogu, alb ca varul, cu viata sexuala neimbunatatita , se
uita in gol , nebarbierit si ciufulit.

L-am lasat asa, i-am pus pe masa trei milioane si dus am fost.
Nu l-am mai intalnit de atunci. Insa sunt sigur ca si-a dat seama ca a avut o impresie eronata despre Marilena, fosta lui nevasta.
Stie sa bata cuie, sa schimbe sigurante si roti. O face cu placere si probabil primeste bani buni pentru asta. Nu e chiar o proasta.

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!