poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1650 .



Cititorul de vise
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cmihaela ]

2005-03-14  |     | 



Mă trezisem. Auzeam ticăitul secundarului în cutia ceasului deșteptător. Trebuie că era ora la care mai puteam să dorm. Am rămas nemișcată încercând să refac, piesă cu piesă, puzzle-ul visului ce de-abia se sfârșise. Abia după ce toate bucățile au fost lipite am îndraznit să mă întorc pe partea cealaltă.

Se luminase. Am deschis calculatorul și mi-am facut o programare on-line.

Draperiile groase ascundeau culoarea pereților și împiedicau timpul să pătrundă în cameră. Lângă pat se afla un scaun cu brațe pe care se așeză el, cititorul.

Am căutat capătul visului și am început să-l depăn cu atenție, neuitând nici un amănunt. Fiecare lucru din vis, reprezenta câte o liniuță a codului de bare. Dacă ai omis ceva, a dispărut o liniuță, și mesajul visului era altul. Povesteam cu ochii deschiși, răspunzând la întrebările ce-mi ușurau aducerea aminte. La sfârșit, am răsuflat ușurată: de data aceasta îmi amintisem totul.

Răspunsul a venit clar, citit din mintea mea: erau lucrurile pe care mă străduiam atât de bine să le ascund, să le uit, să le neg. Erau lucrurile care-mi creaseră toate complexele, care-mi provocaseră toate eșecurile. Undeva, în trecut uitasem ceva nerezolvat, cu care încă nu mă împăcasem. Nimic nu mai era de făcut: nu aveam cum să-ntorc timpul înapoi. Voi merge mai departe, ținând ascunsă taina nereușitelor mele.

Am plecat spre casă, gândindu-mă la răspunsul visului de-o noapte. Ce vis !...

In camera cu draperii groase, cititorul deschise fișierul clientei ce părăsise de curând încăperea. Completă nivelul lăsat liber la ultima întâlnire. Oare mai exista vreunul ?
Save.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!