poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1315 .



Viața lui Lincerian
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]
Răzbunarea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [DeadFormy ]

2005-02-26  |   

Traducere poezie - Traduceri poezii si alte texteAcest text este o traducere.  | 



În anii epoca medievală un cavaler aieșit din Gothica mină a Goblinilor. Unde fusese închis de când avea 2 ani. Numele lui este Lancerian the Last, născut într-o regiune neștiută a Scotlandului, mama lui Lancerian(Elizabeth) a fost ucisă de soțul ei(Lion al treilea) în războiul împotriva Britonilor, când Richard(Cavalerul negru din Sudul Europei, din Thartar; Thartar= pentru toți iad)venise să-l ucidă pe Lion și să o sacrifice Elizabeth pentru Seth și Hades. Lion nu a vrut ca Elizabeth să fie ucisă pentru Seth și, în concluzie el și elizabeth se otrăvesc în subteranul Palatului Alb. Când Richard îi vede pe ei era atât de supărat încât el și armata sa distrug și capturează tot( începând cu copiii și terminând co comoara).
Lancerian the Last își găsește trecutul în cartea Întunericului, această carte avea însemnele a ani și ani și ani... Când și-a găsit trecutul singura speranță a lui eră ca Richard să fie în viață ca să-l poată ucidă pentru tot ce ia făcut castelului lui și mai important pentru a-și răzbuna tatăl și mama, elștia că Spiritele marilor eroi vor fi cu el ca să-l ajute să facă ce vrea el cu atâta ardoare.
El călătorește doar ziua pentru aliații lui Goblin îl caută doar noaptea. Într-o noapte ploua foarte mult așa că a trebuit să călătorească două ore până în cel mai apropiat oraș unde să stea în siguranță, dar goblinii lau mirosit și au atacat orașul, cu spiritul său eroic și cu ajutorul a doi luptători locali el reușește săi ucidă pe toți goblinii pentru acea noapte, dar pierderele au fost prea mari pentru a mai sta în acel oraș, un luptător fusese ucis din spate cu o săgeată otrăvită. După acea aventură Goblinii au trimis luptători de la aliații lor: zombii...
El învinge totul și nimic nu-i stă în cale, după 10 ani de căutări și gistrugeri ai dușmanilor în sfârșit ajunge la castelul lui Richard, dar fusese prea târziu Richard era deja mort, iar saxonii abia începuse să atăce. Atunci pentru a-și uita trecutul se înrolează în armata noului rege. În prima luptă Spiritele îl părăsiră și fusese omorât cu săgeata unui ostaș îmbărbătat de către Seth. Sufletul lui nu fusese răzbunat căci saxonii până la sfârșit au cucerit Britania...
Dar sufletul lui așteaptă în permanență un luptător la fel de bun ca el ca să se poată răzbuna și să-și distrugă dușmanii, pentru că ei sunt peste tot printre noi...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!