poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2011 .



povestirea 6
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [multzgomot ]

2005-01-26  |     | 



Îi strângeam părul fir cu fir, șuviță cu șuviță, de pe covor, de parcă aș fi crezut cu-adevărat că pot să-i fac imaginea la loc. m a t u s a l e m i c i c u m e r a m , g â n d e a m c ă v o r t r e c e s e c o l e p â n ă n e v o m î m p ă c a. Îmi rămăsese părul ei, smuls din rădăcină, căzut pe covor, pe masă, pe pat. Îmi rămăsese glasul ei, smuls din rădăcină, pe pătură, pe mine, pe pat. Îmi rămăsese zgomotul ei, de frică ascuns în urechi. De ce să-mi deschid ochii? Ce să văd? Peste tot era gol și peste gol nu mai trecea nimic.

"râzi, mă băiatule. râsul este o formă de transcendență"

m a t u s a l e m i c i , g â n d e a m c ă n e v o r î n g r o p a v r e m u r i l e. Dar eu deja în timpul acesta prezent începusem s-o iert. Și deja din acela trecut începusem s-o cer să vină s-o iert. Cum era oare imaginea ei fidelă? Nu, cu tata nu putea să semene. Poate cu mine. Cu mine semăna, desigur. Aș fi putut să jur. Dar care mai era imaginea mea? Căci ochii ei prea deformau.

Părul meu se-amesteca cu părul ei; se-ntorsese? deja trecuse prima eră?!? evoluase lumea chiar atât?!? venise înapoi și se amesteca ca de obicei cu mine. Când începusem s-o iert?... Îi mângâiam capul împrăstiat la mine în cameră prin fiecare fir de păr. Îi luam scalpul de fiecare dată prin fiecare fir de păr. m a t u s a l e m i c i c u m e r a m , g â n d e a m c ă v o r t r e c e s e c o l e p â n ă n e v o m c e r t a. Când începusem să ne deformăm puteam să jur că era doar un joc al imaginației.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!