poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1359 .



Dezvirginarea lui Eugen Gălățeanu
personale [ Jurnal ]
Erotica timpurie a lui Eugen Gălățeanu-1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2004-12-21  |     | 



Când îmi amintesc sânii albi ca laptele ai învățătoarei mele parcă mă apucă iarăși un vechi și plăcut tremurici.Doamna Neagu...era proastă, făcută grămadă. Provenea dintr-o origine sănătoasă-și făcuse și ceva treabă la viața ei la sindicate...așa își obținuse postul de învățătoare la școala... din București. În opinia domniei sale toți cei care erau mai mult sau mai puțin stângaci erau handicapați...și n-avea nici o reținere să comunice această măreață stupiditate și părinților așa ca să-i bucure și pe ei "Tati, ce-i aceea curvă proastă ? " a întrebat Liliana Bujoreanu, colega mea de bancă (și ținta cea mai facilă a pipăielilor mele) pe taică-său, după ce-l auzise pe tatăl lui Paulică (tatăl meu e cel mai grozav...el poate oricând să-i dea borșul tatălui tău).
Doamna Neagu era proastă...făcută grămadă. M-a pocnit în clasa 1 cu nota 4 pentru că o sărutasem în oră pe Liliana pe gură. Culmea e că Liliana mă lăsase ba chiar i-a plăcut. "Degeneratule, afară cu tine !".Dar era bună, madam Neagu...începuse moda minijupurilor și-și afișa cele 70 de ocale dezgolite până la chiloțeii de milaneză, făcându-ne să salivăm pe noi, bieții școleri. Dintre care eu eram cel mai avansat în materie de erotică pentru că știam că copii se fac atunci când bărbații se freacă de sânii femeilor, nu așa cum spunea prostul de Paulică că se freacă de talpa piciorului. Madam Neagu nici nu-și putea strânge piepții generoși într-un sutien cât de cât onest așa că prefera să vină fără- greșeală fatală atunci când am participat la nu știu ce fel de joc colectiv (menit a dezvolta abilitățile individuale ale elevilor din clasele 1-4) în care trebuia să ne atingem unii pe alții și în care Paulică, eu și încă vre-o 3-4 din gașca noastră n-am avut altă țintă decât sfârcurile prea vizibile ale învățătoarei noastre.
Ce faceți perverșilor ? ne jucăm, doamna învățătoare...
-Ce-i Gălățeanu, te mănâncă-n fund ? m-a întrebat într-o zi când m-a văzut că mă uit prea atent la vegetația care se ițea printre chiloțeii de milaneză. Păi mă cam mănâncă-doamna învățătoare ! am răspuns eu mândru- și chiar mă mânca pentru că suferisem o problemă tehnică...afară, afară, să vii cu tactu și cu măta pentru că eu nu te mai primesc...noroc cu brânza Rockfort adusă de taică-meu din străinătate...și uite că m-a primit...ca să-mi pierd fecioria în clasa a 5-a în tabără la Costești cu trista și melancolica profesoară de geografie care era în stare de orice doar să fie iubită și ea de elevii aceia atât de agitați..."nu pot dormi singur, doamnă profesoară..." bine băiatule, dormi cu mine... și n-am dormit...ce faci băiete ? Uite-al naibii...și îi place...tu o să ajungi mare crai, dragă...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!