poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3126 .



Provocare iubire
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tami ]

2004-12-18  |     | 



Traiesc intr-o lume rea; am cunoscut iubirea care de fapt nu ma iubea. Am iubit un fluture dar am aflat mai tarziu ca era molie. Silvia, fiinta pe care o credeam pura, nevinovata, frumoasa, aproape perfecta m-a inselat, m-a facut sa sufar de atatea ori, m-a umilit, m-a calcat in picioare of cat am suferit. Mi-am dat seama, de curand ca nu eu eram problema ci asa era ea cu toata lumea, adica cu toti barbatii. Am cunoscut-o in toata splendoarea si frumusetea ei dar cu timpul mi-am dat seama ca era doar o prefacuta menita sa-mi distruga viata; dar era prea tarziu mai rau de atat nu puteam ajunge eram distrus. Am cunoscut-o in una din acele zile in care te simti atat de bine incat esti sigur ca nimeni si nimic nu te poate supara. Eram in masina pe bulevardul Magheru ma duceam cu niste prieteni in Beraria Germana dar am vazut-o pe ea la un stop era intr-un Olcit alb si ea era imbracata in roz era blonda cu ochii verzi si cu o mutrisoara foarte trista e clar suferea; m-am hotarat sa o urmaresc putin prin oras sa vad daca pot afla ce este cu ea, prost am fost ca m-am lasat inselat de chipul ei angelic, batut de soarta. Bineinteles la inceput nu a cedat insistentelor mele de a-i afla numarul si am lasat-o in pace, atunci m-a urmarit ea pe mine si cand am ajuns la berarie a oprit si ea si mi-a dat numarul; am intrebat-o ce are de este suparata si mi-a zis ca tocmai s-a despartit de iubitul ei; un papagal; unul Sorin, am consolat-o si ramas ca o sun. Nu a trecut mult timp si am sunat-o; nu puteam sa ma abtin sa nu ma gandesc la chipul ei dulce plin de suferinta am inceput sa vorbim despre ea despre problemele ei; pentru prima oara in viata simteam ca puteam fii folositor cuiva, sau Silvia, devenise pentru mine o provocare poate vroiam sa-i arat ca exista cineva care poate sa-i ofere si altceva, vroiam sa fac dragoste cu ea cum n-a mai facut nimeni; vroiam sa o mangai, sa o sarut, sa-i spun ca totul o sa treaca sa nu mai fie suparata.......

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!