poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1309 .



ete asha...
personale [ Gânduri ]
posibil

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nefericitul ]

2000-12-17  |     | 



hhhmmmmm........nu stiu daca tot ce o sa zic o fi bine sau nu...important e ca am unde sa ma vars...ce pielea mea...mi sa oferit o ocazie sa am intradevar sa scriu undeva si profit de ea din plin...
culmea...de ce scriu aceste randuri nu cred ca o sa intzeleaga nimeni...daca cititi ce am scris in celelalte ganduri o sa vedeti numai moarte din partea mea si nefericire...pacat...nu a fost bine...a fost o chestie de moment...am gasit in sfarshit pe cineva pe care in 3 zile "o iubesc "..va vine sa credeti ??...nu cred....este o fiinta foarte minunata...nu am o descriere pt ea...este tot ce imi doresc....va mira ???....va cred si eu...de ce nu??

eeeee.....pana la urma nici nu stiu de ce va zic voua , poate ca nici nu va intereseaza...:PP~~~..si ce daca...nici pe mine nu ma doare daca cititi sau nu.....

chestia e ca am unde sa relatez eu ca la "matrimoniale"
ca de ce, si cum, si ca...si bla bla bla.....
na...si sunt fericit...mai fericit ca niciodata.....in trei zile, da iubesc cum nu ai iubit in doi ani...ciudata chestie...puteti sa ziceti despre mine ca nu sunt normal...dar asta sunt...fiecare cu ale lui....ce draq sa fin seriosi pana la urma....aici in acest site cred ca ne descarcam totzi toate belele pe care le avem si toti facem pe interesantii...nui asha ???

oricum nu am scris mai mult despre ce vroiam eu...m-am deplasat convins...dar ata ete.....

hai bafta ca nu mai are rost....delirez daiurea...
:))))))))))))))))))...si acum sa imi fac si eu o placere care o mai are unul de pe acest site cand este plictisit :))

.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................si gata.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!