poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1236 .



a treia seara
personale [ ]
vorbim necontenit

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tretre ]

2004-11-30  |     | 



vorbim necontenit de revolutii. m-am intors pe site pentru ca mi-am gasit numele pe google. vrei sa fii sotia mea? tu, cea care citesti? intreb asta in fiecare seara cand ajung in fata blocului. acolo, un brad erect imi aduce aminte ca mai am de trait. in el se refugiaza pisica mea. daca o chem sa coboare, urca mai abitir. urca, doamne, de parca in varful bradului ar astepta-o un premiu. are aspiratii. si eu o trag in jos, o dezgolesc, o jupoi de blana si ea se agata cu ghearele de trunchi, clantanind. uneori am palmele calde. alteori, nu. acum e alteori. in casa am alimente alterate. nu le tin in frigider. pisica mea face laringita foarte usor iar eu o protejez. sunt un mascul proteguitor. si un legiuitor al casei. stiu, ai vrea un cv. dar nu am. am o tigaie cu care fac demonstratii. omlete si clatite. pune-ma sa clatesc ceva. nu fac spume. si rontai alune ca o veveritza ca sa-ti fac placere. numai pentru asta. si cand in casa e soare, ma rotesc dupa el. acum nu e cazul. vine iarna, stii asta. hei, ti-am pregatit un coltisor, cu multe servetzele, in caz ca vrei sa servesti ceva. poate o cafea. poate altceva. hm. unde este prietenul meu dinco? el le spune din cetera. s-a dus la buzau. vrei sa-ti povestesc despre el? e profesor de romana. vineri se indragosteste si vine la bucuresti sa ma asiste cand dau jos pisica din brad. avem preocupari comune. eu ii spun pe nume si el pleaca inapoi la buzau. eu stiu ce-mi lipseste: un dulau si poza de familie. acum, inaintea craciunului. chiar, ce faci de sarbatori? am o saltea pneumatica si o putem pune pe un val, la mare, langa tzarm. asa, ca sa netzarmurim ceva pentru inceput. ai ceva pe barbie, foloseshte shervetzelele, ca de aia tzi le-am dat. ai vazut ca am inceput sa scriu cu sh si tz? vrei sa fii sotia mea? mai am si alte talente. da-mi 2 mii de lei. merci. acum poti sa pleci. sa dispari. eu traiesc fara tine. numai asa. ce rost ar avea viata daca nu ar exista cineva pe care sa il implor sa se intoarca? sa-l trag jos din brad. sa se agatze clantanind cu labutele de trunchi. si o sa trag shuierand ca o locomotiva. trebuie sa cobori. aici jois e bine. imi deschid un cimitir. hehe. hai da-te-ncolo, nu sti de gluma? vrei sa te mariti cum mine?:)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!