poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1328 .



in sfarshit....
personale [ Gânduri ]
???

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nefericitul ]

2000-12-11  |     | 



.....mdeaa....

In sfarshit am intzeles unele lucruri....cum se face ??...pai simplu...cika tre sa o tzi pe una si buna...si cika asta am facut...:)))
acum ceva vreme cineva imi trimitea o parere...si imi zicea "mai tu esti normal ??".....ash vrea sa ii zic....nu sunt....si totusi nu vreau....de ce ??...pai uite...
cika am realizat ca nici o fata din lume nu merita nici un pic de atentzie din partea la un baiat....si de unde concluzia asta??.......paiii......cika dupa ce o tratezi ca pe o printzesa....ii faci toate poftele.....faci tot ce poti pt ea....se trezeshte ca a da peste ceva mai nou si are nevoie de ceva timp liber....si acel timp liber cika il gaseste alaturi de altcineva...poate sa imi zica cineva de ce langa altu??
Sa va zic eu....cika sa saturat de mine, sau de tine, sau de el, sau de ala si are chef sa traga catzi mai multi in tzeapa....acum imi cer scuze ca ma leg de fete...in general...dar asha e....si sa vad si eu unu sau una car sa ma contrazica....
problema sa rezuma doar la plictiseala.....si asa este....dar de ce sa ne batem capu` cu asha ceva ??.......chiar in alte ganduri ale mele am zis ca imi iau zilele.....hahahah......am mintzit....frumos nu??
dar uite cum iubirea fata de o persoana draga ne impinge la tot felul de gaduri marsave si necurate....sau idioate....oricum nu sunt bune de nimik.....am dreptate nu??
hhmmmm.........si uite asa cika mi-am dat seama ca nici una dar absolut nici una nu merita....nici macar sa fie una daia sihastrita....adica sa stea in casa.....24 din 24.....si aia tot se gandeshte la prostii...
dar totusi nu putem sa traim altfel....si asta este....nu avem ce face....
nu cred ca o sa intzeleaga nimeni ceva daici....dar ashtept alte pareri dinalea.....de genu......"mai tu esti normal??"
si acu` raspuns pt totzi....sa stiti ca nu sunt normal.....
:)))

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!