poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1367 .



un botez al lupilor
personale [ ]
haioase

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Anne ]

2004-10-28  |     | 




Literele si cifrele acasa la fetita


O fetita statea in banca si facea lectii. Dintr-o data usa se deschise si aparura niste cifre si niste litere. Toate dansau in feluri diferite: una dansa sarind in sus, alta dansa ca un balet, si cifrele, ce sa mai zic!, dansau ca (precum) cucul! Toate erau bucuroase la petrecere! Cand intra pe usa, tata incepu sa tipe, pentru ca literele si cifrele dansau in casa lui. "Tata, astea sunt literele si cifrele mele. Cand eu faceam lectii, ele au dat buzna pe usa" Mama zicea: "Draga mea, tu ai invitat literele si cifrele aici?'' "Pai, eu nu le-am invitat, ele au venit!" Si a mai sosit un om, care le-a zarit si a zis: "Ce litere si cifre frumoase!" Literele vorbeau. Litera B zicea: "Nenea, ce cauti aici?" Era cam enervata, ca le stricase petrecerea." Pai, sunt doar vanzatorul de conserve! Eu sunt nenea cu conservele!" Cand veni si sora ei de la scoala, gasi literele si cifrele dansand in camera ei."Ce ritm bun, zise ea, sa petrecem!" Noaptea au dormit fiecare cu literele preferate. Fetita mai mica dormea cu litera R, iar sora ei mai mare dormea cu litera O. Mama si tata nu se culcau cu literele. Mama dormea cu cerceii ei preferati, iar tata - ce sa mai spun! - dormea cu ceasul desteptator. Dimineata cand se trezira veni nenea postasul si striga in gura mare: "Posta! Posta!" Literele toate se strecurara in scrisoare, iar cifrele sarira pe geam...

Cosmin, 25.09.2004



Un pui de caine se pierduse de mama lui si se intalni cu un pui alb.

Mihnea, 25.09.2004



Creionul fericit


Cerul e albastru, pasarelele canta, lumea e bucuroasa, multe frumuseti se intampla in oras...catelusii beau apa, pisicile dorm, lumea e fericita. Magazinele cu jucarii sunt deschise, copiii umbla la calculatoare, se joaca... Iarna Mos Craciun le aduce jucarii copiilor cuminti, iar copiilor rai le aduce lapte. Zana Maseluta cred ca e foarte draguta in felul ei. Electricitatea are o logica buna, ea vine din fabricile de electricitate. Balenele stau si fac o baita in apa. Lupoaica sta si naste un puisor de lup. E liniste acolo, ca e un botez al lupilor. ..

Cosmin, 26.09.2004






















.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!