poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1067 .



Coșmarul
personale [ Gânduri ]
Încă îmi mai este frică de gnomii de sub pat

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Aproape Vie ]

2004-09-27  |     | 





… Revenim la subiect. Boala universală. Rana deschisă a spațiului. Fuga de infinit.

Durerea în stare pură. Dincolo de limitele vreo-unui motiv personal. Dincolo de rațiune.

Drumul tăcerii. Săgetând himenul prezentului. Esența întunericului – Incantația viitorului.

Am pătruns, ca notă, în muzica ei funebră. Colți electrici de fulger. Rătăcire pe-un biet portativ.

Păsările-cârtițe au început să se sfâșie între ele. Vibra pământul, îngrozit, sub tălpi. Adânc. Tot mai adânc…

Cadavrele porumbeilor albi țeseau pânza văduvei negre. Prea multe victime.

Ploaia. Cutremurul de suflete. Frigul, cuțitul. Mi-a crăpat pielea mâinilor, dezvelindu-mi oasele murdare.

S-au deschis toți ochii. Să muște din coșmarul realității. Mă dureau. Controlați de virusul neputinței.

Neființa demonilor. Ascultați !! Există!! … Mereu ascunși. Mereu pregătiți a-și devora prada. Mereu sub protecția întunericului.

Au ajuns în tunelul meu. Mi-au urmărit umbra fugară. Umbra este arma lor perfectă.

Ochii negri s-au înroșit. Sângele s-a înegrit. Fiecare pas. Fiecare gând. Fiecare suspin era trecut prin sita conștiinței Lucifere.

Patima lăcustelor a înbolnăvit globul ( ocular ). Au îngălbenit penele îngerilor. Au devenit grele ca plumbul.

Atâta frică… ouăle ei infecte, clocite de scheletul cloștii, în cuibul din furci.

S-au deschis într-un sunet de groază. Încă se mai aude, din adâncul gâtlejelor firave de copil.

Pervertirea la punctul ei maxim.

Încă îmi mai este frică de gnomii de sub pat. Încă mai trag pătura deasupra capului, după ce bate ora douăsprezece.

Îmbrațișează-mă ! Nu mă abandona coșmarului. A mâncat deja prea mult din mine.

Sunt un copil.

Trebuie să-o salvez. Mă strigă. Cea de dincolo de timp a rămas captivă.

Am nevoie de brațe noi, albe, neîncepute. Să pot spăla, cu ele, păcatele trupului, în mânăstirea îmbrățișării.

Trezește-mă !




.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!