poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3314 .



vizita lui montoya la bucuresti
personale [ ]
manipularea TVR1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [shukaritu ]

2004-09-19  |     | 



Vizita lui Pablo Montoya la Bucuresti

In jurnalul cel mai important al televiziunii publice, cel de la orele 19, prima stire difuzata pe data de 15 septembrie, a.c. , ziua deschiderii noului an scolar, a fost vizita la Bucuresti a lui Pablo Montoya.
Personal, il apreciez pe acest pilot – consider ca este unul dintre cei mai talentati in F1, dar ca interviul sau sa fie difuzat ca prima stire, mi se pare o gluma proasta a acestei institutii.
Veti obiecta si veti spune ca TVR1 are in palmaresul sau glorios, de dupa 1989, multe asemenea manipulari grosolane si ca una in plus nu mai conteaza; ba conteaza ca acum suntem candidati la UE.
Nu ma dau in vant dupa manifestari festiviste organizate de putere in astfel de imprejurari ( adica deschiderea de an scolar ), insa in aceasta zi, s-a intamplat un eveniment - denumit de unii boicot iar de altii greva din partea cadrelor didactice din invatamant – si de aceea aceasta stire, dupa parerea mea, ar fi trebuit sa tina capul de afis la orice emisiune de informatii.
Chiar daca "greva" in cauza nu a fost greva ci manifestarea orgoliului unui lider sindical care doreste cu orice pret sa ajunga ministru, deschiderea anului de invatamant, era de departe mai importanta decat vizita pilotului din F1 (eveniment adresat direct unei emisiuni de tip "promotor")
Dar cum spuneam, directorul TVR1 a apreciat ca audienta va creste substantial daca Montoya va fi top story iar impactul stirii cu greva, va fi atenuat, prin plasarea pe locul 2 al listei din acest jurnal.
Aceasta intamplare imi aduce aminte de una din numeroasele manipulari ale TVRL, practicate la inceputul anilor 90, cand minerii tarii, bantuiau prin Bucurestiul pustiit de hoardele contrarevolutionarilor din Piata Universitatii, chemati fiind de domnitorul de atunci si de acum al patriei noastre, sa dea o mana de ajutor la stingerea contrarevolutiei.
Asa au ajuns ei la televiziune, fara ajutor, pe banii lor, unde nu doreau nimic altceva decat sa faca o vizita colegilor lor apropiati, baietii cu ochii albastri de la TVRL.
Bravul diriguitor de atunci al postului public, amenintat, se zice, de ortaci cu aruncarea pe fereastra, de la etajul 11 al cladirii, a reactionat prompt si a intrerupt emisiunea postului, lasandu-ne cu ecranele negre, asa cum scrie la regulament, in cazul starilor de necesitate.
Este adevarat ca emisiunea s- a reluat, dupa mai putin de o ora, ca si cum nimic nu s- ar fi intamplat, fara nici o explicatie, cu un meci de fotbal.
“Boborul” a fost incantat si multumit, caci este mare iubitor al acestui sport; fostul director, nu a fost uitat de catre domnitor, pentru vitejia de atunci si cand lumea a mai uitat acest incident, a fost rasplatit pentru fapta sa mareata, fiind numit ministru al culturii.( si fotbalul face parte din cultura romaneasca )
Eu m-am bucurat nespus de mult la vremea respectiva pentru promovarea domniei sale in aceasta functie ceeace ii doresc si actualului director al TVR1, pentru prestatia sa din 15 septembrie.
Oricum, se pare ca gusturile sportive ale “boborului” roman au evoluat foarte rapid, astfel incat, in numai cca.10 ani, F1 a intrecut, in popularitate fotbalul.
shukaritu


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!