poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1552 .



Amintiri de pe platou
personale [ Jurnal ]
11.09.2003

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Alunelu ]

2004-09-11  |     | 



Voi aduce la cunostiinta voua, membrilor Agonia si nu numai, un eveniment cinematografic care a avut loc in orasul meu natal Hunedoara si despre care nu se stie mare lucru.
Bloody Rayne, va zice ceva? Poate doar denumirea unui joc, nimic mai mult.Un joc, dupa cate mi s-au spus, transpus intr-un film horror cu vampiri care a fost turnat in incinta Castelului Corvinestilor si-n afara lui, in care canadienii au avut multa bataie de cap cu dublele care au crescut simtitor de la noapte la noapte(deoarece filmarile dupa cum v-ati si imaginat au vaut loc noaptea). Nimic neobisnuit pana acum.
Acum va voi povesti mai in detaliu cate putin din ce s-a intamplat pe langa platoul de filmare si din cate mi s-au intamplat mie.
Am aflat de la un bun prieten, Florin, ca se va turna un film cu vampiri in zona castelului si ca au nevoie de figuranti.Foarte bine, m-am gandit.In felul acesta ma gandeam ca o sa mai 'obtin' si eu niste bani, fara prea mult efort.Zis si facut.Am plecat cu Andreea spre castel. Deja ma si inchipuiam intr-un rol legendar care ma va face celebru, dar sperantele mele de a aparea macar ca figurant se vor fi spulberat mai spre seara, cand am constat cu stupoare ca preselectiile au avut loc cu doua zile in urma. Dar totusi mai exista acel licar de speranta.Din pacate, aveau nevoie mare de oameni mai barbosi sau cu cat mai mult in cap.
Totusi, prietena mea Andreea, a fost selectata si trimisa sa imbrace acele costume ciudate, care trimiteau la o epoca mai indepartata de a noastra.S-asa, dragi prieteni, a mai trecut o zi.
In ziua urmatoare am putut sa vad fotografii cu acei figuranti care au fost vopsiti cu rosu-sangeriu pe fata, si nu numai, si chiar mi-a parut rau ca nu m-am numarat printre ei sub lumina refelctoarelor. Sange, foarte mult sange, crestaturi si taieturi, ochi scosi (sper ca nu mancati in timp ce cititi aceste cuvinte!) si rani care de care mai infioratoare si mai reale.
Mai tarziu, in aceiasi zi de 10.09.2004, am ajuns din nou la Castelul Corvinistilor.Cu ce gand nu stiu, fiindca nu mai speram deloc sa ma accepte ca figurant.Asa, de plictiseala. Am intalnit din nou femeia aceea blonda care se ocupa cu preselectia, foarte antipatica si fara pofta de viata.
'Mai am nevoie de un barbat', grai ea.
De aici nu mai stiu exact ordinea evenimentelor.
Ceea ce stiu sigur e ca au inceput astia sa filmeze, si din cauza unor vagabonzi galagiosi am fost trimisi afara din incinta castelului. Si noi vroiam sa vedem atat de mult scena in care vor da foc portii construite special pentru acest eveniment.Ofuri peste ofuri! Am fost goniti pur si simplu, ca niste caini, de gardieni responsabili cu paza.
Nu ne-am lasat batuti si am incercat sa escaladam niste stanci din stanga castelului dar n-am reusit sa vedem mare lucru.
Cred ca intr-un tarziu, oricum era trecut de miezul noptii, am incercat sa abuzam de mila gardianului, care, pana la urma, ne-a lasat cu conditia sa stam cuminti si daca o sa intalnim pe 'cineva' sa spunem ca suntem pe-acolo de mai mult timp, nu din timpul schimbului sau.(Inteligent gardianul asta!)
Am patruns incet printre caravanele canadienilor, am cerut cate un suc, am mai stat si, treptat, ne-am apropiat de platou din ce in ce mai mult.Macar de nu era frigul de afara care scadea, dupa parerea mea, sub zero grade.In fine, am ajuns la un cort al figurantilor si, totul a fost bine pana la urma.Am reusit sa vedem pe viu scenele in care calaretii caelor vremuri atacau castelul, cu nenumaratele duble care s-au facut si cu degetul fixat pe aparatul de fotografiat pentru a imortaliza in cel mai oportun moment incendierea portii.Mare ne-a fost surprinderea cand am vazut scena explozieie consta intr-o simpla explozie, o flacara anemica si o sperietura zdravana a cailor.Am petrecut atata timp in frig aproape pentru nimic.Ce dezamagire!
Oricum experienta in sine a fost cat de cat interesanta si m-a mai scos din tiparele zilnice, care se anuntau monotone.Nu cred ca in fiecare zi avem de-a face cu un eveniment de o asemenea amploare care sa se petreaca pe raza orasului Hunedoara.
Mi-a facut mare placere sa-l fatografiez un mare casacador care a mai jucat in filme importante ca: Terminator sau Blade.
Pana la aparitia filmului Bloody Rayne va mai dura ceva timp, dupa cate am inteles eu, va aparea abia dupa un an si jumatate. Sper sa ne bucurma de aparitia filmului si sa aparem cu aprecieri critice pe urma.Toate cele bune!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!