poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1172 .



eu si lumea
personale [ Gânduri ]
e musai?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2004-08-25  |     | 



Stau la geamul existentei mele si ma straduiesc sa adun bucati albastre dintr-o lume care acum moare acum invie.In fond padurea din sufletul meu a inverzit odata cu primavara si pasarile s-au asezat cuminti pe crengile verzi cantand melodii de dragoste. Si viata. Probabil ca va veni si vara cu caldura ei, probabil ca va veni si iarna . Cu iarna am o relatie speciala deoarece isi plateste foarte greu intretinerea la bloc.Se aseaza ca o idioata si cand pleaca lasa in urma doar fraze pe o hartie si mirosuri cetinesti de brad si poleiala. Culmea ca trebuie de multe ori sa-i amintesc lui Mos Craciun ca nu mai sunt copil si trebuie cel putin pt moment sa se mute in alta parte.In fine, inchid fereastra sufletului si vars ceaiul pe masa gandindu-ma ca probabil am un tel in viata si un drum pe care trebuie sa-l parcurg.Curiosi suntem noi oamenii! Venim pe lumea asta care nu ne apartinem si de la primul tipat ne proclamam stapani peste regat.De fapt cred ca nu de la primul tipat ci de la prima palma pe care o da moasa sau medicul ginecolog. Dupa cum vrei, ai de ales? Sunt buni si ei la ceva ca ne indruma pe calea cea buna nu? Cu mana dreapta spal ceaiul de pe masa si vad frecvente de zapada de cand am ales sa tac pe limba oamenilor.Cum e sa taci pe limba oamenilor? Simplu. Te asezi in fata unui calculator cu internet si scrii.Nu ai nevoie decat de timp si ceva cap treaz.Recunosc ca aseara am baut la colt de idee si cineva ma lovit cu fraze culese intr-o sticla cu continut dubios. Vara e de vina!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!