poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1186 .



cu capul in noroi
personale [ ]
care subtitlu?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2004-07-24  |     | 



Ieri am cazut cu capul in noroiul cotidian si pentru o secunda murdara mi-am dorit sa mor. Sa mor si sa inviu iar primavara cand sarbatorile de Paste anunta invierea vietii.Ploua cu saruturi ucigase iar cafeaua avea gust de fier si miros de praf de pusca aducand a aroma de razboi.In apa de la robinet dansau flori de plumb si moartea se oglindea cuminte in cada de baie caci apa calda refuza sa mai spuna ceva palpabil. Desi doream sa mor i-am spus celei cu coasa sa plece caci nu vreau o moarte vesnica si nu am bani de cosciug. Intai trebuie sa imi platesc chiria.S-a ridicat unduindu-si formele si m-a implorat sa o las sa faca un dus deoarece nici la ea in apartament nu e apa calda.Cu noroi pe frunte am rugat-o pe prietena mea sa imi faca niste oua ochiuri si un pahar de lapte dar erau telenovele de la ora 18 si nu se mai dadeau in reluare.In fond si Mihaela Tatu isi are rolul ei in civilizarea paganilor de la blocuri.Plictisit sa mai astept o hrana care nu venea am ales sa ies afara in soare si sa-mi frig fruntea in resoul soarelui ca sa imi amintesc la iarna cum e cu caldura platita la timp.De undeva de sus cadeau pene si mirosul de ars m-a imboldit sa caut iar racoarea holului.La etajul 3 familia de tarani mutata in 89 din varful muntelui isi certau odrasla de 13 ani ca seara sta prea mult prin oras.Cu ce e de vina ea daca sexul si iubirea rapida se cumpara de pe prima tejghea? Cu ce e de vina daca iubirea se transporta cu primul playboy si se consuma ca o inghetata vara? Nu e nimeni de vina.Simpatic la ei ca se cearta in gura mare , ca acolo sus in munte si tot blocul stie cand ele sunt cu probleme lunare sau cand el a baut mai mult decat vecinul de la 1. vecinul de le la 1. Ds, un personaj celebru de altfel daca aprinzi bricheta langa el si sufla risti sa iei foc. De ce? Are sange in alcool har domnului!
Satul de mine si de ei am intrat in camera si primul lucru care l-am facut a fost sa vad daca moartea a plecat. Da a plecat. Si ca de obicei nu si-a spalat vana.Mi-a lasat un bilet pe etajera in care multumea pentru gazduire. Ar trebui sa ma simt flatat? Sa fie sanatoasa!
Cu viteza luminii am imbratisat patul si am pus dopurile uitarii peste urechi dar galagia de pe Acasa m-a intors pe dos. Atata galceava! Atata ridicol! Si cat de fascinata este ea de serialul nu stiu care!. Parca peretii dansau in ritm de salsa si vopseaua se scorojea in limba spaniola mai ceva ca acolo in tubul de sticla.Afara s-a intunecat si potopul de caldura s-a risipit facand loc intunericului. Oricum mai intuneric ca in mintea mea...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!