poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1708 .



Strigat de AJUTOR!...dar auzi?...
personale [ Gânduri ]
Citește dacă te ține...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [DARKHOPE ]

2000-11-28  |     | 



Bună! Acum stai la fel ca mine în fața calculatorului...
Mai mult sau mai puțin mulțumit de tine.
Probabil tocmai ai mancat, sau dupa ce mai stai putin pe net, ai sa mergi sa manaci. Pofta buna!E timpul sa iesi afara... E o zi minunata, chiar daca e înorat, ziua e minunată...Trecători te privesc mai mult sau mai puțin interesați, tu faci la fel... Un miros te lovește brusc în nările tale sensible...Miros de mizerie, înveghită, transpirație...Brrr....Un fior te trece pe șira spinării...Un coș de gunoi probabil, îți spui...
- Dă-mi și mie o sută, să-mi iau ceva de mâncare!se aude o voce subțire de copil. Îți indrepți capul spre sursa vocii...Mamă, dar ce pute, și ce murdar e !
- Hai dispari!Nu auzi, măă? Poate îți trag una!
Spui revoltat și te îndepărtezi în grabă...Bă ce tupeu, cretinul dracului de aurolac...Să aibă atât tupeu...Uite mi-a stricat ziua...
...........................................................
Cioc, cioc!
-Cine e?
-Sunt conștința ta, Inconștiența Voastră!Sunt umila voastră CONȘTINÞÃ!Te miri că mai exist...
Nu poți să uiți mirosul, ai?Cum ce miros? Ști tu...Șichipul ăla murdar, dar inocent...Ști tu,,dă-mi o sută..."
Aurolacul, ți-ai amintit deci...Cum ce te sâcâi? Ãsta e rolul meu, să te macin, până nu mă macină piatra din inima ta.
Auzi ,,Hai dispari!Poateți trag vre-o două !", Viteazule!...
De ce râd? Nu RÂD! Te PLÂNG, te plâng pentru ceea ce ai devenit, pentru ceea ce ești...O inimă fără sentiment, ceea mai egoistă persoană pe care o cunosc...
De ce te judec?
Să-ți spun eu...Ști ce înseamnă să te DOARÃ? Să te doară de Foame și de sete, de frig? Să te doară de lipsa iubiri materne, să te doară de lipsa înțelegerii...
Ști ce însemnă să fi privit cu repulsie pentru ceea ce nu ești Tu vinovat?Ști ce înseamnă să iei picioare în burta care și așa urlă după hrană? Ști ce însemnă să nu ști să visezi?Ști ce însemnă să nu ai nici o șansă, și să simți asta chiar inconștient prin fiecare por al finței tale? Ști ce înseamnă să trăiești ca un animal, să fi tratat ca unul de care nimeni nu are nevoie?
GÂNDEȘTETE și FÃ CEVA!Dacă nu mai bine ...
...........................................................
CEEA CE AM SCRIS NU ESTE FICÞIUNE! DIN PÃCATE ASTA SUNTEM CU TOÞI, MAI MULT SAU MAI PUÞIN...
În cel mai bun caz ajungem să-i compătimim pe acești OAMENI care nu au avut nici o ȘANSÃ de la început, apoi ne lamentăm: Eu, aș face, dar nu pot...Primăria ar trebui să...
Sau dacă...Nu, EU, am problemele mele...Îi dau 500, își ia o pâine...Sau nu-i dau că își ia de băut...
Și așa în lașitatea noastră pe care de multe ori o ignorăm, nu intreprindem nimic pentru a încerca să îi facem mai fericiți pe acești oameni...Mi-e scârbă de mine, de lume...
..........................................................
PS.Dacă fiecare i-am privi ca pe niște oamni pe acești, BÃTUÞI DE SOARTÃ, viața lor și a noastră ar fi altfel...
Nu uita chiar dacă ți se pare o tâmpenie ceea ce am scris că:
PUTEAI SÃ FI ȘI TU CA EI?
CE AI FI GÂNDIT ATUNCI...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!