poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1425 .



minunea de langa mine
personale [ ]
dorul de duca

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2004-07-08  |     | 



De multe ori in viata treci pe langa lucrurile importante si din diferite motive ignori unele lucruri.Acum 2 ani , prins de febra calatoriilor am urcat cu niste prieteni pe langa cetatile dacice si sus la Gradiste.Undeva in dreapta se face un drum prin padure care , pe o bucata mica seamana cu cararuia ce te duce la cabana Diham in Muntii Bucegi. Lasand padurea in urma, cand seara tocmai se lovea de ziua si cerul devenise o patura zdremtuita de nori rosiatici ne-am oprit brusc.O liniste in care imi auzeam si inima batand pe o muzica de ea stiuta ne invaluia ca o mantie imposibil de descris sau de aratat.In partea dreapta pe un perete de stanca se deschidea o grota care la prima vedere nu impresiona cu nimic, era o simpla grota dar intrand am realizat ca s-ar putea sa fie ceva deosebit.Ai impresia ca te duci in fundul pamantului si nimic nu te mai poate scoate de acolo. 13 metri de orbecait prin intuneric , 13 metri si apoi aprinzi mai bine lanterna , vara iti tragi si o haina pe tine caci pe pereti este gheata.In fata se deschide un nou portal de 5 m inaltime si sarim din piatra in piatra ascultand dansul picurilor de apa care cad .Minunea se produce instantaneu fiindca am ajuns intr-o catedrala subpamanteana in care natura s-a intrecut pe sine. Draperii gigantice din piatra, stalactite si stalagmite desenate in toate formele si in toate ipostazele surprind ochiul intr-un mod indescriptibil.Sting lanterna si pentru cateva minute am uitat ca locul meu e pe pamant, uit ca sunt doar un simplu pamantean. Nu se aude decat apa imbratisata cu intunericul sau, caraitul cate unui liliac.In partea dreapta si in stanga natura si-a creeat camere, anticamere, regi si regine, desene si mulaje pe care trebuie sa le vezi ca sa iti dai seama. Sau sa te ciupesti usor.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!