poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3316 .



Irina Iacovescu - cronicar de duminica
personale [ ]
Colecţia: Portrete de Decembrie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Decembrie ]

2004-06-09  |     | 








Chiar daca am aflat tarziu ca e ziua ta, nu puteam sa trec asa nepasatoare. Am scris cateva randuri, darul meu pentru tine...



Fiecare zi primeste-o ca pe o lumina si gândeste-te la acest dar ca la un soare care straluceste pe albastru cerului în zilele de primavara. Lumina din Lumina, sau Lumina pentru Lumina ar trebui sa fie stindardul nostru zilnic. Bobocul florii simte lumina ca pe o binecuvântare deschizându-se în petale multicolore. Pamântul acoperit de stropii ploilor îsi despoaie recunostinta prin curcubeul întins spre orizont, înmugurind viata.

Florile sunt cuvinte parfumate, ele au un limbaj aparte... plimba-te prin lumea florilor, descifreaza sensibilitatea cuvintelor... albastrelele prin delicatetea lor, pline de slabiciunea anemonei se pierd în iubirea si puritatea trandafirului. Cactusul plin de suferinta profita de frumusetea magnifica a calei declarându-i: esti în inima mea!

Puritatea crinului nu se lasa ofensata de crezantema galbena îi spune garoafei rosii ca inima lui este asemenea unei torte si ca nu o va uita niciodata. Iasomia în abundenta ei de dragoste îi marturiseste liliacului ca tineretea si inocenta lui i-a dat primele emotii ale dragostei. Narcisa galbena se topeste în tacere de dragostea neîmpartasita catre trandafirul alb, care simtind fiorul îi marturiseste cu inima în flacari: sunt demn de dragostea ta.

Timpul este uneori prea lent pentru cei ce asteapta, prea nesigur pentru cei plini de frica, prea lung pentru cei în suferinta si prea scurt pentru cei ce se bucura. Pentru cei ce iubesc însa, timpul nici nu exista !

Speranta e ca ziua de mâine poate fi mai buna decât cea de azi, e ca un vis frumos , te trezesti... si speri ca visul sa devina realitate. Poate fi ca raza de soare dupa multe zile ploioase, o lacrima de fericire... este sentimentul care trebuie sa fie vesnic în sufletele noastre... uneori plânge, alteori aduce lumina...





Sa-ti fie viata si gandul lumina, cuvânt de floare, timp de iubire, speranta si perfectiune, în fiecare clipa si cu fiecare bataie de inima!

La multi ani!





.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!